علی سرابی کارگردان و بازیگر تئاتر اعلام کرد که احتمال اجرای نمایش «مرد بالشی» در نیمه دوم سال و همچنین کار روی یک نمایشنامه خارجی جدید، از جمله برنامههای پیش روی او در سال جاری است.
به گزارش سینماسینما، علی سرابی کارگردان و بازیگر تئاتر که چندی پیش نمایش «مرد بالشی» نوشته مارتین مک دونا را با بازی نوید محمدزاده، بهرام افشاری، حمیدرضا آذرنگ و خودش در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برد، درباره اینکه آیا این اثر نمایشی را بار دیگر به صحنه خواهد برد یا نه گفت: به دلیل اینکه بازیگران نمایش متعهد حضور در پروژههای دیگری هم بودند، «مرد بالشی» را طی ۱۹ روز به صحنه بردیم که البته به دلیل استقبال مخاطبان روزی ۲ و حتی ۳ اجرا نیز داشتیم. از این رو تمایل دارم بار دیگر این نمایش را اجرا کنم.
وی ادامه داد: احتمال دارد در نیمه دوم سال جاری و در سالنی خصوصی، بار دیگر نمایش «مرد بالشی» را با همان گروه بازیگری روی صحنه ببریم.
سرابی درباره دیگر برنامههای خود برای کارگردانی تئاتر در سال جاری، عنوان کرد: در حال خواندن چندین نمایشنامه خارجی هستم. البته یک نمایشنامه انگلیسی جدید را با خود به ایران آوردهام که توسط یکی از شاگردانم ترجمه شده است. این نمایش دارای ۴ پرسوناژ است و اثری تمثیلی است که در زمان گذشته روایت میشود و اشاراتی اجتماعی دارد.
کارگردان نمایشهای «خدای کشتار» و «آن سوی آینه» در پایان سخنان خود اظهار کرد: اگر شرایط فراهم شود به فکر اجرای این اثر نمایشی هم هستم.
منبع: خبرگزاری مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «مالی سویینی» در دوبی روی صحنه میرود
- «مالی سویینی» به تالار وحدت میرود
- توضیحات ادارهکل هنرهای نمایشی درباره توقف اجرای نمایش «آنسوی آینه»
- حیرت و دیگر هیچ/ نگاهی به نمایش «آن سوی آینه»
- انتشار نسخه ویژه نابینایان «محله چینیها» با صدای علی سرابی + تیزر
- آزاده صمدی و علی سرابی همبازی شدند
- اجرای دو هفتهای «خدای کشتار» با نوید محمدزاده
- پژمان جمشیدی و ریما رامینفر در تئاتر همبازی میشوند
- نقد تند و تیز امیرحسین رستمی به «معمای شاه» در «هفت»
- حضورم در تلویزیون خیلی اشتباه بود/ با گلزار ارتباط خیلی خوبی داشتیم
- خشکسالی و دروغ در استرالیا
- وقتی همه خندیدند، معتمدآریا گریه کرد
- فیلمنامه جدید بهمن فرمان آرا روی میز شورای پروانه ساخت
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





