امیر پروین حسینی تهیه کننده سینما از شرایط نابرابر امکانات در سینما انتقاد کرد و گفت که بخش دولتی بیشترین تسهیلات را در اختیار دارد.
به گزارش سینماسینما، امیر پروین حسینی تهیه کننده سینما با اشاره به وضعیت اکران فیلم در سینماها گفت: معمولا فیلم ها در ماه مبارک رمضان با افت فروش همراه است، اما «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی توانسته است فروش خوبی داشته باشد و این مساله می تواند رتبه فیلم را در جدول فروش هفتگی بالا ببرد.
این تهیه کننده سینما تاکید کرد: متاسفانه در حال حاضر فیلم ها در سانس های کافی نمایش داده نمی شوند به عنوان مثال «خجالت نکش» در بعضی از سینماها تنها سه سانس نمایش دارد و هنوز فیلم هایی که از نوروز اکران شده اند از سانس های بیشتری برخوردار هستند.
تهیه کننده فیلم «خجالت نکش» توضیح داد: تعداد فیلم های اکران از ظرفیت سینماها بیشتر است و به دلیل کمبود سالن، بسیاری از فیلم ها به حق نمایشی خود دست پیدا نمی کنند و در گیشه دچار ضرر می شوند.
به گفته وی، فیلم های دولتی زور بیشتری نسبت به فیلم های خصوصی دارند و تبلیغات و سالن بیشتری برای نمایش در اختیار می گیرند.
وی تاکید کرد: بخش خصوصی اشتباه می کند که همچنان در حوزه تولید سینما باقی می ماند و گویا بخش خصوصی باید کنار برود تا جا برای بخش دولتی بیشتر باز شود. متاسفانه هیچ عدالتی در زمینه تولید فیلم در بخش خصوصی و دولتی وجود ندارد.
پروین حسینی در پایان گفت: در شرایطی سانس جدید در اختیار فیلم ها نمی گذارند که بلیت سانس های روزانه فیلم به طور کامل فروخته شده است و باز هم تقاضا برای تماشای فیلم وجود دارد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سریال کُمدی «خجالت نکش» نوروز منتشر میشود
- جدیدترین آمار فروش سینماها در غیاب فیلمهای کمدی
- در برنامه خط فرضی مطرح شد؛ سیاست و جنسیت، دوایر ممنوعه اصلی در فیلمهای کمدی
- رضا مقصودی در گفتوگو با سینماسینما: دوپینگ، کمدی فانتزی است
- کارگردان خجالت نکش، سریال نوروزی میسازد
- «خروج اضطراری» به زودی کلید میخورد
- انتقاد شدید رضا مقصودی کارگردان فیلم خجالت نکش از سانسور این فیلم در تلویزیون
- رئیس جدید هیئت مدیره آیفیک انتخاب شد
- سازمان سینمایی کارمند خالتورسازهاست
- سوداگران در سینما جولان میدهند
- موافقت شورای مرکزی انجمن فیلمنامه نویسان با استعفای رضا مقصودی
- اینفوگرافی / پنج فیلم پرفروش هفته را بشناسید
- خاطره کارگردان «خجالت نکش» از بازی حاتمیکیا در فیلمش/ هر دو جوان بودیم و جویای نام
- کارگردان «خجالت نکش»: فیلم هایی از اسفند ماه اکران هستند و حاضر نیستند سالنهای خود را تحویل دهند
- روایتی از گیشهی بهاری سینمای ایران + جدول
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





