آمیتاب باچان بازیگر بزرگ بالیوود ضمن انتشار عکسی از نخستین تلاشهایش برای رفتن جلوی دوربین نوشت بیخود نبود که مرا رد کردند.
به گزارش سینماسینما، آمیتاب باچان با انتشار عکسی که مربوط به سال ۱۹۶۸ است و او را در پیژامای سفید نشان میدهد نوشت: عکس من برای نقشی در یک فیلم … ۱۹۶۸… جای تعجب ندارد که ردم کردند.
بازیگر سرشناس هندی که همیشه از طریق رسانههای اجتماعی با طرفدارانش در ارتباط است در جدیدترین پست اینستاگرام خود عکسی از قدیمیترین تلاش سینمایی خود را که مربوط به ۵۰ سال پیش است، به اشتراک گذاشت.

وی گفت این عکس بخشی از تلاشش در آغاز کار حرفهای بوده و او برای ایفای این نقش رد شد.
با این حال باچان در تلاش بعدیاش موفق شد و نخستین فیلمش سال ۱۹۶۹ با عنوان «هفت هندی» اکران شد.
این بازیگر کهنهکار بارها در مصاحبههایش گفته است که چندین بار شکست خورد تا سرانجام توانست اولین قدمها را در بازیگری بردارد.
آمیتاب باچان که اکتبر ۱۹۴۲ در اللهآباد هند متولد شده بازیگر، تهیه کننده، خواننده و مجری تلویزیونی فیلمهای بالیوود در کشور هند است.
این ستاره بالیوودی که با عنوان «Big B» نیز شناخته میشود، بیش از ۲۰ میلیون هوادار در توییتر دارد و در نظرسنجی سال ۱۹۹۹ به عنوان «بازیگر هزاره» انتخاب شد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- آمیتاب باچان جوان در جشنواره ۳ قاره فرانسه/ نمایش ۸ فیلم قدیمی
- دیلیپ کومار بازیگر سرشناس بالیوود درگذشت
- همکاری آمازون با آمیتاب باچان/ صدای ستاره بالیوود برای الکسا استفاده میشود
- پیام آمیتاب باچان به مردم/ تشکر ستاره بالیوودی درگیر با کرونا از هوادارانش
- آمیتاب باچان در بیمارستان بستری شد/ ابتلای بازیگر مطرح بالیوود به کووید-۱۹
- یادی از عرفان خان با مرور عکسهایی از این بازیگر فقید/ گزارش تصویری
- بازیگر میلیونر زاغهنشین درگذشت/ بالیوود در سوگ عرفان خان
- اهدای دکترای افتخاری به شاهرخ خان در دانشگاه ملبورن استرالیا
- اگر فیلم «تختی» می فروخت باید تعجب می کردیم
- «مرینال سن» کارگردان اسطورهای بالیوود درگذشت
- هند با «ستاره های راک دهکده» راهی اسکار شد
- سخنان بازیگر سرشناس سینمای هند درباره مبارزهاش با سرطان
- پایان فیلمبرداری «دختر شیطان» در بمبئی/ بازگشت عوامل به ایران
- برگزاری نشست«دختر شیطان» با حضور بازیگر سرشناس هندی و در غیبت حمید فرخنژاد
- سلمان خان به قید ضمانت آزاد شد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





