بازیگر فیلم سینمایی «نیش»، با اشاره به اینکه متاسفانه برخی بی اخلاقی ها در هنر دیده می شود، گفت: نقش فروشی و پارتی بازی در تمام رشته های هنری وجود دارد.
به گزارش سینماسینما ،غلامحسین لطفی در گفت و گو با ایسکانیوز در مورد نقش فروشی در سینما گفت: نقش فروشی و پارتی بازی همیشه در سینما وجود داشته است.همانطور که در تمام رشته ها این موضوع به چشم می خورد.
وی افزود: چند سال پیش زمانی که مشغول ایفای نقش در یک سریال بودم از روی دیوار به استخر خالی پرتاب شدم. همین موضوع باعث شد تا از ناحیه پا و کمر دچار آسیب دیدگی شدید شوم.
لطفی با اشاره به ضعیف بودن سریال های تلویزیونی ادامه داد: اصلی ترین دلیل ضعیف بودن سریال ها به خاطر کمبود بودجه است. چند سال پیش طرحی را به تلویزیون دادم که تصویب هم شد اما به من گفتند که خودم باید برای ساخت سریال سرمایه گذار پیدا کنم.نه تجربه و نه سررشته ای در جذب اسپانسر داشتم و دارم ،به همین خاطر بیخیال ساخت سریال شدم.
لطفی عنوان کرد: ۶ سال است که بیکار در خانه نشسته ام و از اندوخته های گذشته که پس انداز کردم خرج می کنم. البته پیشنهاد های برای بازی در نقش های متفاوت می شود ولی یا فیلنامه ضعیف بوده و یا پروژه چنگی به دل نمی زند.
بازیگر فیلم سینمایی نیش تصریح کرد: تنها من نیستم که در این شرایط قراردارم بلکه اغلب بازیگران قدیمی با این مشکل مواجه هستند.جالب تر اینجا است که برای قرارداد دستمزد های ۲۰ سال پیش را به ما پیشنهاد می دهند و به همین خاطر حاضر نیستم به هر قیمتی فیلم بازی کنم.
پیشکسوت سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: سه سال پیش از وزارت ارشاد دکترای بازیگری گرفتم و از زمانی که مدرک به دستم رسید بیکار شدم. هستند کسانی که درحال حاضر در سینما و تلویزیون فعالیت می کنند که دیپلم هم ندارند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت






