تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۲/۱۵ - ۱۲:۴۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 155192

جشنواره آنلاین «سایه روشن» دانشگاه صنعتی شریف در شش بخش بازیگری، نویسندگی، موسیقی، پادکست، کاریکاتور و عکاسی از تاریخ یکم تا پنجم مرداد ۱۴۰۰ در سراسر ایران برگزار می‌شود.

به گزارش سینما سینما و به  نقل از روابط عمومی این رویداد هنری، ا‌ولین بخش جشنواره «سایه روشن» در حوزه کشف استعداد بازیگری است که گروه هیات داوران آن را «بانیپال شومون»، «آزیتا ترکاشوند» و «سارا رسول‌زاده» سه بازیگر سینما، تاتر و تلویزیون تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان به حوزه بازیگری می‌توانند بخشی از تمرین خود را با موضوع کرونا و به وسیله گوشی‌های تلفن همراه در قالب یک فیلم افقی دو تا هفت دقیقه‌ای از تاریخ ۲۵ اردیبهشت تا ۱۵ تیرماه به نشانی تلگرام @masterclass یا ایمیل sayeroshanfestival@gmail.com ارسال کنند.

این جشنواره که دبیری آن به عهده «سید مهران قریشی» است، باتوجه به محدودیت‌های پاندمی کرونا و شرایطی که بیماری کوید ۱۹ بر جامعه جهانی تحمیل کرده و همچنین برای حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبان تصمیم بر برگزاری به شیوه آنلاین این جشنواره گرفته است.

به گفته «سید مهران قریشی» دبیر جشنواره که سابقه نویسندگی و کارگردانی چند فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد، برگزاری این نوع جشنواره‌ها به کشف و حمایت از استعدادهای جوان و گمنام کمک زیادی خواهد کرد.

درباره جزییات شرایط مسابقه مثل محل برگزاری، بسترهای آنلاین نمایش آثار و تعامل مخاطبان با جشنواره به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد. علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر درباره جشنواره «سایه روشن» می‌توانند به صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس
‏Sayeroshanfestival مراجعه کنند یا با شماره ۰۹۱۹۷۵۹۰۵۹۶ تماس بگیرند.

پایان پیام|

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها