تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۲۲:۴۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 162507

برنامه “فصل دوم” به تهیه کنندگی مرجان قندی و گویندگی علی الله دانه با معرفی دستاوردهای کشور در حوزه سلامت از رادیو سلامت روانه آنتن می شود و فردا به موضوع سامانه دارویاب می پردازد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، مرجان قندی، تهیه کننده در این باره توضیح می دهد: برنامه فصل دوم ۱۹ مهر ماه به موضوع سامانه دارویاب و استریپ آفتوژل که از عصاره گیاه شیرین می پردازد. در این برنامه دکتر محسن صنیعی مسئول فنی شرکت اکسیر دانش آسیا حضور دارد و در این باره صبحت می کند. این برنامه در راستای گام دوم بیانات مقام معظم رهبری تولید و پخش می شود. تاکید ما بر این اصل “ما می توانیم” است که ایشان در صحبت هایشان بارها به این موضوع تاکید کردند. به همین دلیل برنامه “فصل دوم” به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه سلامت همچون شرکت های دانش بنیان، نوآوری در ساخت تجهیزات پزشکی و … اختصاص دارد که به بخش سلامت کشور کمک زیادی کرده است، زیرا شرکت های دانش بنیان صادرات بسیاری داشته و ارز وارد کشور کردند، به ویژه در دورانی که با شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کنیم. چنین تولیداتی به کشور کمک زیادی کرده است.
هدف برنامه فصل دوم، تزریق امید و اعتماد کردن به جوانان نخبه و آینده دار کشور است که باعث شدند در حوزه سلامت و پزشکی به استقلال برسیم. این برنامه روزهای دوشنبه ساعت ۹ صبح از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت پخش می شود.

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها