فیلمبرداری فیلم سینمایی «احمد به تنهایی» به کارگردانی حسین مهکام به پایان رسید.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «احمد به تنهایی» چهارمین ساخته حسین مهکام در سکوت خبری به پایان رسید.
«احمد به تنهایی» در ابتدای انجام امور فنی پس از تولید است و پس از آماده سازی، در نخستین گام به فستیوال های بینالمللی ارائه خواهد شد.
سهیل مستجابیان، محمود کلاری، بابک کریمی، سروش صحت، شاهرخ فروتنیان، علیرضا استادی، آندرانیک خچومیان، امیر شهرابی، محمد جزایری، مازیار تهرانی، نازآفرین فرجی، عبدالخالق استواری، غلامعلی رضایی، احمد نگهبان، محمد علی ارکان، حمید گرامی فر، علیرضا شریف زاده، مجید بیرقیان و باران کوثری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
سایر عوامل فیلم سینمایی «احمد به تنهایی» عبارتند از سرمایه گذار و مجری طرح: مهندس مهدی فیروزان، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: حسین مهکام، تدوین: سمانه سزاوار، جانشین تهیه کننده و مدیر تولید: حمید شیخ محمدی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: عبِد نیک پو، گروه کارگردانی: سعید رسولی، محمد رحیمی، منشی صحنه: امیررضا مکین، مدیر فیلمبرداری: حسین مکرّمی، دستیار اول فیلمبردار: محسن زهی، گروه فیلمبرداری: محمدعلی زهی، امیرحسین اردقی، علیرضا شریف زاده، مدیر صدابرداری: داریوش صادق پور، صدابرداران: داریوش صادق پور، حمید محمودی، دستیار صدا: سجاد سخایی، صداگذار: فرامرز ابوالصدق، طراح چهره پردازی: عباس عباسی، اجرای چهره پردازی: سیامک احمدی، بهداد عزت پور، قطعات توربافت: مسعود ترغبی، طراح صحنه و لباس: امیرحسین دوانی، صحنه آرا: سامان دلشاد، مدیران صحنه: سینا صابری، حمید شریفات، گروه دستیاران صحنه: رهی غاسملو، میلاد کیانی، رضا ملک محمد، گرافیک صحنه: خورشید آزادی، دستیار طراح لباس: مهرنوش بیانی، جامه دار: رسول مکوندی، دوخت لباس: نگار مقیمی، سارا حشمتی، موسیقی: آنکیدو دارش و قطعه خشم اثر هومن اژدری، عکاس: بهزاد اردلان، روابط عمومی: بابک جوادی، مدیر تدارکات: عبدالرضا سعیدی.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- نگاهی به تازهترین قسمت برنامه «اکنون»؛ سیر و سلوک بازیگری
- معرفی داوران چهار بخش جشنواره جهانی فیلم فجر
- داوران ایرانی معرفی شدند؛ افتتاح جشنواره جهانی فیلم فجر با فیلمی از عباس کیارستمی
- هشدار محمود کلاری نسبت به از بین رفتن سینمای جدی
- سه جایزه جشنواره سلیمانیه برای هنرمندان ایرانی
- روایت حسین مهکام از تهیهکنندگیاش در سینما/ اعتراف
- «آدمفروش» و یادآوری سینمایی که از دست رفته/ قصهگویی در برابر شتاب
- «آدمفروش» نوعی بازی با نور و رنگ، که آدمها در آن مهمان تصاویرند
- تولد ۸۱ سالگی هوشنگ مرادی کرمانی در «اکنون»
- امین حیایی در «استخر» جلوی دوربین رفت
- «خانه دوست کجاست؟» یک فیلم صلح طلب است
- افتتاح «سینمای ایران برای وطن» با فیلم «خانه دوست کجاست؟»
- در آستانه شش سالگی سوینا؛ نسخه ویژه نابینایان «نرگس» با صدای باران کوثری منتشر میشود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





