سورنا بایراملو، کارگردان جوان که پیش از این تجربه ساخت سه فیلم کوتاه را در کارنامه کاری خود دارد، به تازگی فیلمبرداری فیلم کوتاه «همانطور که قدم میزدم متوجه شدم» را به پایان رساند.
به گزارش سینماسینما، فیلمبرداری فیلم کوتاه «همانطور که قدم میزدم متوجه شدم» به کارگردانی سورنا بایراملو و تهیهکنندگی شرکت فناوران تجارت پویا در تهران به اتمام رسید.
سورنا بایراملو، کارگردان جوان فیلم کوتاه «همانطور که قدم میزدم متوجه شدم» ۱۸ سال دارد و فعالیت خود در عرصه تصویر را از هفت سالگی و با بازی در فیلم سینمایی «تلفن همراه رییس جمهور» به کارگردانی علی عطشانی آغاز کرده است.
این کارگردان پیش از این ساخت سه فیلم کوتاه با نامهای «حسرت» ،«گربه ماهی وجودش را دارد» و «قبلا» را در کارنامه خود ثبت کرده است.
بایراملو، با ساخت این سه فیلم کوتاه جوایز مختلفی از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر از جشنواره نوجوان سالم بهترین فیلم از جشنواره کلکته هندوستان و شرکت در جشنوارهای معتبری چون ویند، باهاما، ترومسو، شارجه و…را در کارنامه دارد. همچنین در فیلمهای «پدر آن دیگری»، «بیست و سه نفر»، «آقای الف» و «تلفن همراه رئیس جمهور»، سریال «گروهان بلال» و فیلم «جزیره گنج» بازی کرده است.
محمد کرمی و مهدی مشهدیزاده از بازیگران این فیلم کوتاه هستند.
دیگر عوامل این فیلم عبارتند از مهدی بایراملو (مجری طرح)، مانی عطشانی (مدیر فیلمبرداری)، حسین ترک جوش (برنامه ریز و دستیار اول کارگردان)، سعید دلاوری (مدیر تولید)، هانیه کریمی (طراح گریم)، اشکان پورتاجی (مدیر صدابرداری)، لادن باقری (طراح صحنه و لباس)، نرگس امیر اصلانی (منشی صحنه)، شهریار امیری (عکس)، اردلان ترک جوش (مدیر تدارکات).
فیلم کوتاه «همانطور که قدم میزدم متوجه شدم» در بیتا فیلم تهران تهیه شده است.


لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





