باپایان مراحل صداگذاری و ضبط موسیقی، فیلم سینمایی «عرزال» آماده نمایش شد.
به گزارش سینماسینما، ستاراورکی آهنگساز نام آشنای سینمایی ایران و تنها آهنگساز ایرانی عضو آکادمی اسکار، ساخت موسیقی فیلم سینمایی «عرزال» را به پایان رساند و این فیلم آماده نمایش شد.
این فیلم توسط مسعود امرالله آل علی و عبدالله حسن احمد در کمپانی اماراتی فرادیس تهیه و تولید شده است.
حبیب باوی ساجد کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است که پیش از این با نخستین فیلم سینمایی خود «سامی» جایزه بهترین فیلم نامه را از دهمین جشنواره بین المللی فیلم کازان در روسیه دریافت کرد و با این فیلم تنها برگزیده سینمای ایران در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم روما در ایتالیا بوده است.
باوی ساجد در دومین فیلم سینمایی خود باز هم به سراغ جغرافیای جنوب رفته است و با استفاده از فضاهای واقعی و آدمهایی که اکثرا زندگی خودشان را بازآفرینی کردهاند، موضوع عشق در پیرانه سری را در بستری عربی به تصویر کشیده است.
فائزه سودانی، شاوی تابع جابری، سید شاکر موسوینژاد، عادل جُرفی، ناصر حربی، محسن خندستان، نزار باوی، سید عباس ابراهیمی، عزیز عساکره، امجد باوی، سید سعید حکیمی، میلاد جعفری، سید محمد علوان، عارف جُرفی، سید فایز، مهدی سواری، سید صادق، جلال سکینی، سید محمد، علی سواری، سید رحمان، هاشم قاسمی بازیگریانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کردهاند.
عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده، فیلم نامه و کارگردان: حبیب باوی ساجد، تهیه کنندگان: مسعود امرالله ال علی، عبدالله حسن احمد ، مدیرفیلم برداری: عماد سلمانیان، موسیقی متن: ستار اورکی، باصدای: مینا دریس، شاعر: عبدالعظیم السودانی، گفتار متن: احمد حیدری، استودیو ضبط موسیقی در آمریکا: حامد پور ساعی، تدوین: محمد مهدی شُکر، صدابردار: مهدی سعدونی (با تشکر از علی رضا شیرالی)، طراحی گریم: فاطیما حزباوی، طراح صحنه: حبیب باوی ساجد، طراح لباس: زینب چندریان بور، طراحی و ترکیب صدا: مجید نجاتی، جلوههای رایانهای: سید حسن جوادی، سید محمد طاها جوادی، جلوههای ویژه میدانی: ناصر حربی، دستیار کارگردان: حمزه حاتمی، برنامه ریز: تَرنُم شُکر، مشاور زبان عربی: وادی عبیات، دستیار اول فیلم بردار: میلاد جعفری، گروه فیلم برداری: محسن خندستان، محمد جادری، حسین سلمانیان، ایلیا زرگانی، فیلم برداری پروازی: میبُد شُکر، فیلم بردار پشت صحنه: علی جُرفی، عکاس: مهران شُکر، گروه تدوین: سعاد باوی ساجد، زهرا باوی ساجد، دستیار صدابردار : علی زرگانی، گروه صحنه: نزار باوی، امیر حسین حربی، گروه تولید: ناصر حربی، عدنان حنوسی سواری، علی حنوسی سواری، طارق عیدانی منصور دولتی مهر، مشاور رسانه ای وروابط عمومی: مهدی منصور، جانشین تهیه کننده: سارا باوی ساجد، مدیرتولید: فاطمه چندریان پور، تولید: کمپانی اماراتی فرادیس.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- «کارون – اهواز» در مراکش
- راهیابی «البنات» به جشنواره فیلم کوتاه المنامه
- نگاهی به کارنامه فیلمسازی کیانوش عیاری
- راوی تلخاندیش و صادق جنوب/ درباره اصغر عبداللهی
- بررسی و تبیین مفهوم «سینمای بیچیز» از منظر جامعهشناختی
- تنهایی، وجه اشتراک بشریت/ برای کیومرث پوراحمد
- سیستان و بلوچستان و فقدان پرداختن فیلمسازانِ محلی به زادبوم/ نگاهی به فیلم «هوک»
- مطالعات سینمایی یا تحصیلات سینمایی؟/ تأملی بر ترجمهی کتابهای سینمایی
- کتاب «سینمای بی چیز» منتشر شد
- نمایش فیلم «سامی» در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم «رُم»
- «سامی» جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم «کازان» روسیه را گرفت
- حضور فیلم سینمایی «سامی» در بخش رقابتی جشنواره بینالمللی فیلم HOPE سوئد
- نمایش «سامی» در جشنواره بینالمللی فیلم «کازان» روسیه
- فیلمساز ایرانی عضو ثابت هیات داوری و سفیر جشنواره فیلم در آمریکا شد
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- یادداشتی بر فلسفه دوستی بر پایه «چشمانت را ببند»/ در جستوجوی دوست
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فروغ قجابگلی بهترین بازیگر جشنواره ریچموند شد
- «تگزاس ۳»؛ کمدی از نفس افتاده یا موفقیت تکراری؟
- روایتی از سه نمایشنامه از محمد مساوات روی صحنه میرود
- «کارون – اهواز» در مراکش
- رونمایی از پوستر انیمیشن «شنگول و منگول» در آستانه اکران
- درباره «اتاق بغلی» اثر پدرو آلمودووار/ مرز باریک دوستی و مرگ زیر جهانی از زندگی و رنگ
- استادان و کارگاههای «سینماحقیقت۱۸» را بشناسید