باپایان مراحل صداگذاری و ضبط موسیقی، فیلم سینمایی «عرزال» آماده نمایش شد.
به گزارش سینماسینما، ستاراورکی آهنگساز نام آشنای سینمایی ایران و تنها آهنگساز ایرانی عضو آکادمی اسکار، ساخت موسیقی فیلم سینمایی «عرزال» را به پایان رساند و این فیلم آماده نمایش شد.
این فیلم توسط مسعود امرالله آل علی و عبدالله حسن احمد در کمپانی اماراتی فرادیس تهیه و تولید شده است.

حبیب باوی ساجد کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است که پیش از این با نخستین فیلم سینمایی خود «سامی» جایزه بهترین فیلم نامه را از دهمین جشنواره بین المللی فیلم کازان در روسیه دریافت کرد و با این فیلم تنها برگزیده سینمای ایران در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم روما در ایتالیا بوده است.
باوی ساجد در دومین فیلم سینمایی خود باز هم به سراغ جغرافیای جنوب رفته است و با استفاده از فضاهای واقعی و آدمهایی که اکثرا زندگی خودشان را بازآفرینی کردهاند، موضوع عشق در پیرانه سری را در بستری عربی به تصویر کشیده است.

فائزه سودانی، شاوی تابع جابری، سید شاکر موسوینژاد، عادل جُرفی، ناصر حربی، محسن خندستان، نزار باوی، سید عباس ابراهیمی، عزیز عساکره، امجد باوی، سید سعید حکیمی، میلاد جعفری، سید محمد علوان، عارف جُرفی، سید فایز، مهدی سواری، سید صادق، جلال سکینی، سید محمد، علی سواری، سید رحمان، هاشم قاسمی بازیگریانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کردهاند.

عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده، فیلم نامه و کارگردان: حبیب باوی ساجد، تهیه کنندگان: مسعود امرالله ال علی، عبدالله حسن احمد ، مدیرفیلم برداری: عماد سلمانیان، موسیقی متن: ستار اورکی، باصدای: مینا دریس، شاعر: عبدالعظیم السودانی، گفتار متن: احمد حیدری، استودیو ضبط موسیقی در آمریکا: حامد پور ساعی، تدوین: محمد مهدی شُکر، صدابردار: مهدی سعدونی (با تشکر از علی رضا شیرالی)، طراحی گریم: فاطیما حزباوی، طراح صحنه: حبیب باوی ساجد، طراح لباس: زینب چندریان بور، طراحی و ترکیب صدا: مجید نجاتی، جلوههای رایانهای: سید حسن جوادی، سید محمد طاها جوادی، جلوههای ویژه میدانی: ناصر حربی، دستیار کارگردان: حمزه حاتمی، برنامه ریز: تَرنُم شُکر، مشاور زبان عربی: وادی عبیات، دستیار اول فیلم بردار: میلاد جعفری، گروه فیلم برداری: محسن خندستان، محمد جادری، حسین سلمانیان، ایلیا زرگانی، فیلم برداری پروازی: میبُد شُکر، فیلم بردار پشت صحنه: علی جُرفی، عکاس: مهران شُکر، گروه تدوین: سعاد باوی ساجد، زهرا باوی ساجد، دستیار صدابردار : علی زرگانی، گروه صحنه: نزار باوی، امیر حسین حربی، گروه تولید: ناصر حربی، عدنان حنوسی سواری، علی حنوسی سواری، طارق عیدانی منصور دولتی مهر، مشاور رسانه ای وروابط عمومی: مهدی منصور، جانشین تهیه کننده: سارا باوی ساجد، مدیرتولید: فاطمه چندریان پور، تولید: کمپانی اماراتی فرادیس.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- میراثِ کودکی
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- یادداشتی بر فیلم سینمایی «سامی»؛ مکان به مثابه شخصیت
- واقعگرایی در فیلم «سامی» مثل «تفنگ چخوف»
- «سامی»؛ بقای عشق واقعی پس از فقدان
- راهیابی فیلم کوتاه «البنات» به جشنواره مصری
- بررسی فیلم «سامی» از منظر نویسنده عرب/ وفاداری به انسان
- «سامی»؛ هرمنوتیک رنج و کنشگری ضدهژمونیک پیرامون
- یادداشت امیر نادری درباره «سامی»/ روح جنوب در فیلم موج میزند
- «سامی»؛ ایستادگی پُردرد و رنجِ فراموششدگان
- چه را حبیب از حمید آموخت!؟
- «سامی» ادای دین به فرهنگ و سینمای خوزستان
- ناصر تقوایی؛ فیلمسازی که حسرتِ نوشتن داشت/ داغِ سینما بر دلِ ادبیات
- درنگی بر سینما و ادبیات؛ چشمِ سوم
- تیمِ «رُفیش» را حذف کن!
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران





