باپایان مراحل صداگذاری و ضبط موسیقی، فیلم سینمایی «عرزال» آماده نمایش شد.
به گزارش سینماسینما، ستاراورکی آهنگساز نام آشنای سینمایی ایران و تنها آهنگساز ایرانی عضو آکادمی اسکار، ساخت موسیقی فیلم سینمایی «عرزال» را به پایان رساند و این فیلم آماده نمایش شد.
این فیلم توسط مسعود امرالله آل علی و عبدالله حسن احمد در کمپانی اماراتی فرادیس تهیه و تولید شده است.

حبیب باوی ساجد کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است که پیش از این با نخستین فیلم سینمایی خود «سامی» جایزه بهترین فیلم نامه را از دهمین جشنواره بین المللی فیلم کازان در روسیه دریافت کرد و با این فیلم تنها برگزیده سینمای ایران در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم روما در ایتالیا بوده است.
باوی ساجد در دومین فیلم سینمایی خود باز هم به سراغ جغرافیای جنوب رفته است و با استفاده از فضاهای واقعی و آدمهایی که اکثرا زندگی خودشان را بازآفرینی کردهاند، موضوع عشق در پیرانه سری را در بستری عربی به تصویر کشیده است.

فائزه سودانی، شاوی تابع جابری، سید شاکر موسوینژاد، عادل جُرفی، ناصر حربی، محسن خندستان، نزار باوی، سید عباس ابراهیمی، عزیز عساکره، امجد باوی، سید سعید حکیمی، میلاد جعفری، سید محمد علوان، عارف جُرفی، سید فایز، مهدی سواری، سید صادق، جلال سکینی، سید محمد، علی سواری، سید رحمان، هاشم قاسمی بازیگریانی هستند که در این فیلم ایفای نقش کردهاند.

عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده، فیلم نامه و کارگردان: حبیب باوی ساجد، تهیه کنندگان: مسعود امرالله ال علی، عبدالله حسن احمد ، مدیرفیلم برداری: عماد سلمانیان، موسیقی متن: ستار اورکی، باصدای: مینا دریس، شاعر: عبدالعظیم السودانی، گفتار متن: احمد حیدری، استودیو ضبط موسیقی در آمریکا: حامد پور ساعی، تدوین: محمد مهدی شُکر، صدابردار: مهدی سعدونی (با تشکر از علی رضا شیرالی)، طراحی گریم: فاطیما حزباوی، طراح صحنه: حبیب باوی ساجد، طراح لباس: زینب چندریان بور، طراحی و ترکیب صدا: مجید نجاتی، جلوههای رایانهای: سید حسن جوادی، سید محمد طاها جوادی، جلوههای ویژه میدانی: ناصر حربی، دستیار کارگردان: حمزه حاتمی، برنامه ریز: تَرنُم شُکر، مشاور زبان عربی: وادی عبیات، دستیار اول فیلم بردار: میلاد جعفری، گروه فیلم برداری: محسن خندستان، محمد جادری، حسین سلمانیان، ایلیا زرگانی، فیلم برداری پروازی: میبُد شُکر، فیلم بردار پشت صحنه: علی جُرفی، عکاس: مهران شُکر، گروه تدوین: سعاد باوی ساجد، زهرا باوی ساجد، دستیار صدابردار : علی زرگانی، گروه صحنه: نزار باوی، امیر حسین حربی، گروه تولید: ناصر حربی، عدنان حنوسی سواری، علی حنوسی سواری، طارق عیدانی منصور دولتی مهر، مشاور رسانه ای وروابط عمومی: مهدی منصور، جانشین تهیه کننده: سارا باوی ساجد، مدیرتولید: فاطمه چندریان پور، تولید: کمپانی اماراتی فرادیس.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- یادداشتی بر فیلم سینمایی «سامی»؛ مکان به مثابه شخصیت
- واقعگرایی در فیلم «سامی» مثل «تفنگ چخوف»
- «سامی»؛ بقای عشق واقعی پس از فقدان
- راهیابی فیلم کوتاه «البنات» به جشنواره مصری
- بررسی فیلم «سامی» از منظر نویسنده عرب/ وفاداری به انسان
- «سامی»؛ هرمنوتیک رنج و کنشگری ضدهژمونیک پیرامون
- یادداشت امیر نادری درباره «سامی»/ روح جنوب در فیلم موج میزند
- «سامی»؛ ایستادگی پُردرد و رنجِ فراموششدگان
- چه را حبیب از حمید آموخت!؟
- «سامی» ادای دین به فرهنگ و سینمای خوزستان
- ناصر تقوایی؛ فیلمسازی که حسرتِ نوشتن داشت/ داغِ سینما بر دلِ ادبیات
- درنگی بر سینما و ادبیات؛ چشمِ سوم
- تیمِ «رُفیش» را حذف کن!
- از راههای رفته/ چیزهایی که نباید میگفتم!
پربازدیدترین ها
- فوت خواننده پیشکسوت موسیقی نواحی گیلان/ ناصر مسعودی درگذشت
- نگاهی به فیلم «بیسر و صدا»؛ ایده خلاقانه، مسیر اشتباه
- حقایقی درباره بازمانده ساخته سیف الله داد/ماجرای توقیف فیلم بازمانده به دلیل حجاب!
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- ماجرایِ ظریفِ وزارت خارجهی سوئیس
- فیلم-کنسرت «هری پاتر»و «ارباب حلقهها» به آخرین اجرای پاییزی رسیدند
- پوستر «باد زرد – ونگوگ» رونمایی شد
- مولف بودن در آینه مکتب نقد عمیقگرا
- نگاهی به فیلم سینمایی «سامی»؛ دوربین به مثابه سمفونی برای سفری طولانی
- معرفی برندگان هیئت ملی نقد آمریکا ۲۰۲۵/ «یک تصادف ساده»؛ بهترین فیلم بینالمللی/ «نبردی پس از دیگری» ۵ جایزه گرفت
- ۱۵ اثری که برای فهرست اولیه اسکار فیلم بینالمللی شانس بالاتری دارند
- تأملی بر حضور نوری بیلگه جیلان در جشنواره جهانی فیلم فجر؛ داور غایب
- بیانیه کانون کارگردانان سینما درباره بازداشت سینماگران در مهمانی خصوصی
- واکنش رضا کیانیان به گزارش تاریخ سه هزار ساله زیر چرخ لودرها
- اعلام مستندهای دو بخش از نوزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- واکنش کانون کارگردانان سینمای ایران به حکم جعفر پناهی
- شروودِ تالار وحدت؛ جایی که ماهان حیدری قهرمانان آینده را پیدا میکند
- تورج اصلانی داور جشنواره ترکیهای شد
- سروش صحت و علی مصفا «بیآتشی» را روایت کردند
- سام درخشانی هم استعفا داد
- نمایش موزیکال «رابین هود» / گزارش تصویری
- حلقه منتقدان فیلم نیویورک منتخبان ۲۰۲۵ خود را اعلام کرد/ «نبردی پس از دیگری»، بهترین فیلم شد؛ پناهی، بهترین کارگردان
- جشنواره جهانی فیلم فجر۴۳؛ در ایستگاه پایانی «درس آموختهها» بهترین فیلم شد/ جایزه ویژه داوران به کارگردان ژاپنی رسید
- «خرگوش سیاه، خرگوش سفید» به چین میرود
- گاتهام ۳ جایزه به «یک تصادف ساده» داد/ «نبردی پس از دیگری» بهترین فیلم جوایز مستقل نیویورک شد
- بیانیه انجمن بازیگران سینما در واکنش به وقایع اخیر و هتک حرمت هنرمندان/ پژمان بازغی استعفا داد
- مصائب افزایش سن ، از جولیا رابرتز تا نیکول کیدمن
- تام استاپارد؛ نویسندهای که جهان را از نو صحنهپردازی کرد
- نگاهی به فیلم «پارتنوپه»؛ زیبایی از دست رفته
- توقیف سکوی پخش «بازمانده» پس از انتشار ویدیوی بدون مجوز
- «سمفونی باران» کلید خورد
- «ناتوردشت» به باکو میرود
- از جدال اندیشه تا لبخند روی ردکارپت
- گفت وگو با کارگردان مستند «مُک» به بهانه حضور آن در جشنواره سینما حقیقت





