تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۹:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 122367

فیلم سینمایی «پسر – مادر» به کارگردانی مهناز محمدی که جزو فیلم‌های بخش رقابتی جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۱۹ است، فردا دوشنبه ۸ مهرماه با حضور کارگردان روی پرده می‌رود.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «پسر – مادر» به کارگردانی مهناز محمدی و تهیه‌کنندگی فرزاد پاک و کاوه فرنام در بخش رقابتی جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۱۹ طی ۴ سانس به نمایش در می‌آید و مهناز محمدی کارگردان «پسر – مادر» در اولین نمایش فیلم که فردا دوشنبه ۸ مهرماه است، همراه با مخاطبان جشنواره خواهد بود.
جشنواره فیلم زوریخ ۲۰۱۹ از ۸ تا ۱۳ مهر ماه (۳۰ سپتامبر تا ۵ اکتبر) در شهر زوریخ کشور سوئیس برگزار می‌شود و فیلم «پسر – مادر» ساخته مهناز محمدی روز دوشنبه ۳۰ سپتامبر ساعت ۱۸:۳۰ با حضور کارگردان، روز چهارشنبه ۲ اکتبر ساعت ۱۸:۱۵ با حضور کارگردان و ماهان نصیری بازیگر فیلم، پنج شنبه ۳ اکتبر ساعت ۱۵:۱۵ و شنبه ۵ اکتبر ساعت ۱۸ روی پرده سالن‌های نمایش آثار این جشنواره می‌رود.
این فیلم که نخستین اثر داستانی بلند مهناز محمدی به شمار می‌رود، روایتگر زندگی مادر تنهایی است که با دو فرزند خود زندگی می‌کند. مشکلات عدیده مالی و متزلزل بودن موقعیت کاری، او را ناگزیر می‌کند به ازدواج پیشنهاد شده فکر کند و میان تامین امنیت و جدایی از فرزند پسر دوازده ساله‌اش تصمیم بگیرد.
مهناز محمدی نویسنده، کارگردان و فعال حقوق زنان در ایران است که آثار دیگر او همچون مستند «زنان بدون سایه» (۲۰۰۳) و «کوچنامه» (۲۰۱۱) جوایز بی‌شماری را در جشنواره‌های بین‌المللی از آن خود کرده‌ است.
رها خدایاری، ماهان نصیری، رضا بهبودی، شیوا اردویی و مریم بوبانی بازیگران فیلم «پسر – مادر» هستند.
فیلم سنیمایی «پسر – مادر» ساخته مهناز محمدی چندی پیش در بخش دیسکاوری جشنواره تورنتو (TIFF) به نمایش در آمد.
پخش جهانی این فیلم را بتاسینما آلمان بر عهده دارد.

 

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها