تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 35353

img_20161212_184253قربان محمد پور کارگردان فیلم سلام بمبئی گفت وگویی با سپیده آماده در روزنامه هنرمند کرده و در بخشهایی از آن حرفهای جالبی زده است.

سلام بمبئی۲ کی ساخته می شود؟

به گزارش سینماسینما، قربان محمد پور گفته : الان ۲ قصه دارم یکی سلام بمبئی ۲ که برایم اهمیت بسیاری دارد و این متن را به زبان انگلیسی هم ترجمه کرده‌ام و برای یکی از سوپراستارهای هند هم فرستاده‌ام و منتظر پاسخ او هستم. پس از اکران هند به دنبال ساخت سلام بمبئی ۲ هستم و یک فیلم نامه دیگر هم دارم به نام «دختر خیابان» که این دو فیلم نامه از برنامه‌ها من برای سال آینده است.

 

وقتی به دیا میرزا گفتم بازی ات بد است گریه اش گرفت

او درادامه گفته :هندی‌ها پس از دیدن فیلم اولین جمله‌ای که به من گفتند این بود که هر کارگردانی از سینمای بالیوود اگر این بازی را از دیا میرزا می‌گرفت، مطمئنا می‌توانست یکی از سوپر استارهای هند را خلق کند.«دیا میرزا» در هیچ کدام از ۴۰ فیلمی که در بالیوود بازی کرده، این چنین ظاهر نشده است، ما حتی یک سکانس داشتیم که دیا میرزا نزد پدرش می‌رود و التماس می‌کند که علی را آزاد کنید ما این سکانس را گرفتیم و دیا میرزا یک بازی خیلی معمولی ارائه داد و من به او گفتم که این بازی فوق العاده بدی است و من این بازی را نمی‌خواهم و او شروع کرد به گریه و رفت پیش گلزار و گفت کارگردان شما به من گفته است که بازی ات خیلی بد است. پس از این ماجرا کار نیم ساعت تعطیل شد و من برایش توضیح دادم و او بعدش آمد و آن سکانس استثنائی را بازی کرد، سکانسی که شاید در عمر هنری‌اش هیچ گاه دیگر تکرار نشود. وقتی آن سکانس تمام شد من و همه گروه برایش دست زدیم و اتفاقی که باید، افتاد.

سلام بمبئی یک فیلم دینی است
قربان محمد پور در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند «سلام بمبئی» بازگشت به سینمای چند دهه پیش است نظر خود شما در این باره چیست؟گفت :به نظر من این اظهارنظرها براساس حسادت است. «سلام بمبئی» فیلمی دینی است، امروز عشقها مجازی شده و عشق در جامعه ما از بین رفته است. پس از سالها ما یک فیلم عاشقانه‌ای ساخته ایم و جوانی که یک عشق پاک دارد، یک پسر شیعه ایرانی که در هند درس می‌خواند و امید را به یک دختر هندو که خودکشی کرده است باز می‌گرداند و به او قرآن هدیه می‌دهد. پسر شیعه‌ای که کار را عار نمی‌داند و کمک هزینه‌ای برای مادرش می‌فرستد، اینها لایه‌های زیرین فیلم هستند که باید دیده شوند.

اگر بگذارند سلام بمبئی ۵۰میلیارد می فروشد

او درادامه گفته :شما نگاه کنید نه تلویزیون به ما تیزر داد و نه از شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغی داریم. اگر «سلام بمبئی» تبلیغ تلویزیونی داشته باشد ۵۰ میلیارد می‌فروشد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها