تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 129035

سونی پیکچرز با اکران قسمت سوم «پسران بد» اعلام کرد قسمت چهارم این فیلم را می‌سازد.

به گزارش سینماسینما به نقل از ورایتی، سونی اعلام کرد فیلم چهارم از مجموعه «پسران بد» که هنوز عنوانی هم برایش انتخاب نشده، ساخته می‌شود.

این در حالی است که «پسران بد برای زندگی» که سومین فیلم از این مجموعه است، از پنجشنبه شب در سینماهای آمریکا اکران شد و همان شب ۶.۴ میلیون دلار فروخت و رکوردی برای افتتاحیه شب اول یک فیلم در ماه ژانویه ثبت کرد که تا پیش از آن در اختیار «تک تیرانداز آمریکایی» با فروش ۵.۳ میلیون دلار بود. پیش‌بینی می‌شود این فیلم تا پایان تعطیلات ۴ روزه رکوردی ۷۰ میلیون دلاری را به ثبت برساند.

سونی با اکران «پسران بد برای زندگی» گفت قصد ساخت قسمت چهارم را دارد و کریس برمنِر نویسنده «پسران بد برای زندگی» فیلمنامه فیلم جدید را می‌نویسد.

برمنر همچنین قراردادی برای نوشتن فیلمنامه «گنجینه ملی ۳» برای دیزنی دارد که جری بروکهایمر تهیه کننده سه فیلم «پسران بد» تهیه کننده آن است.

فیلم سوم ادامه‌ای بر فیلم «پسران بد» محصول ۱۹۹۵ و «پسران بد ۲» محصول ۲۰۰۳ است که با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس به عنوان دو پلیسی که از مدرسه با هم دوست بودند، ساخته شده‌است.

«پسران بد برای زندگی» به کارگردانی عادل ال اربی و بلال فلاح با امتیاز ۷۴ درصد در سایت روتن تومیتوز همراه شده است.

«پسران بد» را مایکل بی کارگردانی کرده بود و ۱۴۲ میلیون دلار فروش کرد در حالی که با بودجه ۱۹ میلیون دلاری ساخته شده بود. قسمت دوم هم به کارگردانی بی به فروش ۲۷۰ میلیون دلاری دست یافت.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها