در هفدهمین قسمت از برنامه مکث لاله صبوری میزبان دو جانباز شیمیایی و اعصاب و روان خواهد بود.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی این برنامه، قرنطینه تلخ است. این را حالا می فهمیم، بعد از بیش از دو ماه خانهنشینی و امید به پایان قرنطینهای که بالاخره دیر یا زود تمام خواهد شد. سیسال است کنار ما، مردانی در قرنطینهای ناتمام هستند. قهرمانهایی که گاهی فراموششان میکنیم. اما همراهانی همیشگی و دلاور داشتهاند. در هفدهمین قسمت از برنامه مناسبتی “مکث” که دوشنبه شب ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، لاله صبوری میزبان دو جانباز شیمیایی و اعصاب و روان است که سالهاست در قرنطینهای خودخواسته و ناتمام زندگی میکنند.
برنامه «مکث» ویژه ماه مبارک رمضان شبکه ۲ قبل از افطار با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصههای اجتماعی میرود،قصههای آدمها و موقعیتهایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است. این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر گلاره عباسی، فریبا متخصص، فرناز رهنما، پیام دهکردی، الهام پاوهنژاد، داریوش رسول نجفیان، کاردان، چنگیز جلیلوند، گیتی خامنه، مریم سعادت ، رضا رفیع و… صاحبان داستانهای اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- قصه دانشجوی ۸۵ سالهای که آنلاین درس میخواند در برنامه «مکث»
- قصه وکیلی که به بیماران کرونایی خدمت میکند
- فریبا متخصص، مجری «مکث» مطرح کرد/ رقیق کردن احساسات و اشکآوری هدف نبود
- «مکث» ماه رمضان روی آنتن میرود
- فصل چهارم «هزار داستان» از امشب در شبکه نسیم/ داستان عجیب بخشش قاتل با پادرمیانی عادل فردوسیپور
- سرانجام بازیگران زن که روبروی مهران مدیری بازی کردند: ستاره نماندند/ جدول
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر





