تاریخ انتشار:۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 175596

برنامه با نخبگان روزهای یکشنبه ساعت ۲۰ به تهیه کنندگی مرتضی میلانی و مجری کارشناسی زهرا حاجی زاده از رادیو سلامت روی آنتن می رود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، زهرا حاجی زاده، مجری این برنامه در این باره توضیح داد: برنامه با نخبگان یکشنبه ساعت ۲۰ تا ۲۰ و ۳۰ از شبکه سلامت پخش می شود و مرتضی میلانی تهیه این برنامه را برعهده دارد. برنامه با نخبگان ساختار گفت وگو محور و تولیدی دارد. از سال ۹۵ این برنامه را اجرا می کنم و مشاوره برنامه نیز هستم. این برنامه تاریخ شفاهی نخبگان عرصه پزشکی و سلامت است که به زبان خودشان روایت می شود.
این مجری رادیویی ادامه داد: هدف ما این است در گفت وگو با اساتید نقشه راهی برای نسل جوان مشخص کنیم. بطور خاص از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و اساتید دانشگاه های علوم پزشکی و اعضای فرهنگستان های علوم پزشکی برای حضور دراین برنامه دعوت می کنیم؛ در عین حال از نسل جوان نیز در این برنامه حضور دارند.
حاجی زاده تاکید کرد: گفت وگوهای ما هدفمند است تا از وقایع زندگی اساتید مطلع شویم و از فراز و نشیب مسیری که طی شده و عبور از دشواری ها و مسوولیت ها حرف بزنند. به اتفاقات روز نیز سری می زنیم و مشکلات فارغ التحصیلان رشته های مختلف را نیز بررسی می کنیم
مجری برنامه بانخبگان یادآور شد: مدت گفت وگو با هر میهمان حدود ۲۲ دقیقه است. گاه درباره مسائل روز نیز حرف می زنیم و مسائل جامعه را مطرح می کنیم و درباره راهکارهای برون رفت معضلات نیز حرف می زنیم. راز موفقیت میهمانان را بررسی می کنیم و به نقش خانواده در موفقیت افراد و تغییر مسیرها اشاره می شود. هدف ما این است بدانیم چگونه شوق یادگیری در نوجوانان احیا شود از اینرو به سراغ خاطرات میهمانان می رویم.
حاجی زاده ادامه داد: میهمانان ما در کنار جایگاه علمی، خیر هستند و برای ما این فرهنگسازی مهم است که می تواند دراین راه قدم گذاشت. با حدود ۱۰۰ تن از نخبگان حوزه سلامت حرف زدم و هریک زندگی شان فص خاصی داشته و هریک درس های زیادی برای ما داشته و زندگی هیچکدام شبیه هم نبوده است. میهمانان ما از مدیریت کشور در شرایط بحرانی و جلوگیری از فرار مغزها حرف می زنندو این موضوعات مسائلی است که با میهمانان درمیان گذاشته می شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها