بازیگر سریال «لیسانسه ها» درباره این سریال و فضا و داستان آن بیان کرد که قضاوت درباره سریالی که هنوز چند قسمت از آن پخش شده، زود است.
به گزارش سینماسینما، کاظم سیاحی درباره سریال «لیسانسه ها» که این شب ها به کارگردانی سروش صحت از شبکه سه سیما پخش می شود، گفت: من فکر می کنم قصه و اتفاقات این سریال نزدیکی بسیاری با زندگی دارد و قرار نیست کسی را به زور بخنداند.
او با اشاره به فضای این مجموعه اظهار کرد: من رویکرد «لیسانسه ها» را دوست دارم نه به این دلیل که در این مجموعه بازی می کنم بلکه همانطور که گفتم فضای این سریال به زندگی واقعی نزیک تر است، اجباری برای خنداندن مخاطب در این مجموعه وجود ندارد و غلوی از طرف شخصیت ها در بازی دیده نمی شود.
بازیگر مجموعه «یادداشت های یک زن خانه دار» بیان کرد: فکر می کنم لازم است به شکل دیگری به مجموعه های طنز شبانه نگاه کنیم و سبک های دیگری از موقعیت های کمدی را هم ببینیم. این سریال فضای خوب و آرامش بخشی دارد و به نظرم بعد از دوره ای طولانی که مخاطب با ویژگی های اغراق در بازی و بیان می خندید لازم است این نوع از کار را هم ببیند.
سیاحی در واکنش به ریتم و روند قصه نیز یادآور شد: اگر مخاطب صبر کند بعد از گذشت چند قسمت با شخصیت ها و شناسنامه آنها آشنا می شود و شاید زود باشد که بعد از سه – چهار قسمت پخش درباره آن قضاوت کنیم.
صداپیشه شخصیت جیگر در «کلاه قرمزی» درباره ایفای نقش خود با فضایی رئال و به دور از لودگی های معمول در «لیسانسه ها» اظهار کرد: آنچه که در نهایت در اجرای کار دیده می شود با همفکری سروش صحت بود. او از من خواست با چنین فضایی نقشم را اجرا کنم و امیدوارم این خروجی مفید بوده و مخاطب از آن خوشش آمده باشد.
سیاحی در توضیح بیشتر نقش خود گفت: یک چالش بزرگ ما در نقش، فاصله سنی من با امیر کاظمی بود که نقش پسرم را دارد و امیدوارم این چالش هم در کلیت کار حل شده باشد.
سیاحی همچنین درباره نقشی که از یک پدر معتاد ایفا می کند، عنوان کرد: من در این مجموعه یک پدر معتاد هستم و سعی می کنم نقشم را به بهترین شکل اجرا کنم و آنچه را که در مجموع مخاطب از نقشم می گیرد استنباط خود اوست و من نمی خواهم در این باره مانیفستی ارایه کنم.
او درباره ادامه حضورش در این سریال اظهار کرد: فعلا تا یک ماه آینده مشغول تصویربرداری فاز اول این سریال هستم و بعد از آن تصویربرداری فاز دوم آغاز می شود.
صداپیشه «جیگر» در پایان درباره اینکه چه زمانی به تمرین های مجموعه «کلاه قرمزی» خواهد پیوست، گفت: فعلا اطلاعی ندارم چون درگیر کار در اینجا بوده ام ولی دلم خیلی برای جیگر تنگ شده است.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- هجدهمین جشن شب بازیگر برگزار شد؛ ما زنده بهآنیم که در صحنه بمانیم
- «شهرک» به «کازابلانکا» رفت
- آغاز اکران فیلم سینمایی «شهرک» از چهاردهم تیر
- «پشه» ممنوعالتصویر شده است؟/ دلیل غیبت یکی از عروسکهای مجموعه «مهمونی»
- پشه از مهمونی حذف شد؟/ ️انتقادات کار دست ایرج طهماسب و تیمش داد
- مروری بر چند مجموعه عروسکی خاطرهانگیز/ عروسکهایی که سلبریتی شدند
- معرفی برنامههای شبکه دو به مناسبت عید فطر
- معرفی صداپیشگان «مهمونى»/ پخش اثر تازه ایرج طهماسب از فروردین ۱۴۰۱
- تیزر فیلم سینمایی «شهرک» منتشر شد
- پخش «خاله شادونه در کلبه کوهستان» از آنتن نوروزی شبکه دو
- سید جلال طباطبائی بازیگر «شبهای برره» درگذشت
- بازیگر جدید نقش آقای بنکس در «مری پاپینز» کیست؟
- گفتوگو با محمد بحرانی/ از فامیل دور تا جنابخان؛ خبری از “کلاه قرمزی” نیست
- دقیقهای یکمیلیون و ۸۰۰هزار تومان برای ساخت کلاه قرمزی/بیتدبیری صداوسیما یا طمعکاری سازندگان؟
- کلاه قرمزی عزیز دل ماست اما وداع با او را به ماجرای عادل شبیه نکنید!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





