جدیدترین آمار فروش فیلمهای سینمایی در حالی اعلام شد که «لانتوری» پس از سه هفته به فروش چهار میلیارد تومانی رسیده است.
به گزارش سینماسینما، علی سرتیپی فروش فیلم «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان را پس از سه هفته اکران در سینماهای تهران و شهرستانها، چهار میلیارد تومان اعلام کرد.
مدیر عامل شرکت پخش «فیلمیران» همچنین گفت: فیلم «دراکولا» به کارگردانی رضا عطاران هم تاکنون در تهران و شهرستانها چهار میلیارد تومان فروش داشته و میزان فروش فیلم «ایستاده در غبار» هم با احتساب سینماهای هنر و تجربه به دو میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسیده است.
سرتیپی اضافه کرد: فیلم «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی هم پس از ۱۲ هفته اکران در کشور ۱۱ میلیارد تومان فروخته است و اکران هر چهار فیلم یاد شده همچنان در سینماهای کشور ادامه دارد.
همچنین فیلم «من» به عنوان یکی دیگر از فیلمهای روی پرده سینماها به فروش نیممیلیاردی رسیده است.
سعید خانی مدیر شرکت پخش «نسیم صبا» با ابراز رضایت از میزان فروش فیلم «من» به کارگردانی سهیل بیرقی گفت: این فیلم با بازی لیلا حاتمی، امیر جدیدی و مانی حقیقی در دومین هفته اکران خود با ۱۷ سالن نمایش در تهران به فروش ۴۰۹ میلیون تومانی رسیده است.
او افزود: فیلم «من» در ۱۰ سالن در شهرستانها نیز تاکنون ۱۱۰ میلیون تومان فروخته است.
حبیب اسماعیلی فروش فیلم «ناردون» را پس از گذشت دو هفته از زمان اکراناش، یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان اعلام کرد که از این رقم ۹۰۰ میلیون تومان آن به تهران اختصاص دارد.
وی گفت: در حال حاضر «ناردون» در ۲۷ سینما تهران نمایش داده میشود و اکران آن در ۳۰ سینما شهرهای دیگر هم به تازگی آغاز شده است.
او اضافه کرد: فیلم «دزد و پری» به کارگردانی حسین قناعت هم تا ۴ شهریورماه و پس از پنج هفته از شروع اکران در تهران ۵۰۰ میلیون تومان فروخته است. البته این فیلم در تهران فعلا ۱۵ سینما در اختیار دارد و در شهرستانها هم در ۲۲ سینما نمایش داده میشود که خوشبختانه فروش آن در روزهای اخیر روند صعودی داشته و با توجه به شاد بودن فیلم این روند احتمالا ادامه خواهد داشت.
اسماعیلی همچنین فروش کلی این فیلم را در کشور ۶۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.
فیلم «آب نبات چوبی» به کارگردانی حسین فرحبخش نیز به گفته عبدالله علیخانی تهیهکننده و مدیر شرکت پخش پویا فیلم در حال حاضر ۲۳ سالن سینمایی را در تهران در اختیار دارد و تا پایان روز سهشنبه ۱۶۴ میلیون تومان فروش داشته است.
محمدرضا فرجی هم درباره میزان فروش فیلم «زاپاس» به کارگردانی برزو نیکنژاد گفت: این فیلم تا شب گذشته چهارم شهریورماه در تهران دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان فروش داشته است و فروش روز پنجشنبه هم ۲۷ میلیون تومان بوده است.
او افزود: اکران «زاپاس» در تهران و شهرستانها همچنان ادامه دارد و رقم فروش در کل کشور به چهار میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان رسیده است.
همچنین مزلقانی از دفتر پخش بنیاد سینمایی فارابی درباره میزان فروش فیلم «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی گفت: این فیلم پس از سه هفته، ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.
به گفته وی این رقم مربوط به کل کشور است و تعداد سینماهای این فیلم احتمالا در روزهای آینده در شهرهای دیگر افزایش مییابد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سینما در ذات خود معترض است/ بررسی تاریخچه «سینمای اعتراضی» در ایران در گفتوگو با احمد طالبینژاد
- تیرهتر از شب/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- انگار این همهی جهنمی باشد که در دلِ این دنیای بیرحم به قاب درآمده/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- سیلی سرخ/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- در دیار خود غریب/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- ققنوسی که از خاکستر برنخاست/ نگاهی به فیلم «مجبوریم»
- توضیحات داریوش مهرجویی دربارهی ویدیوی دوم و ماجراهای نمایش فیلم «لامینور»
- چرا پروانه نمایش «لامینور» را تمدید نمیکنید؟/ یادداشت علیرضا داودنژاد
- «مجبوریم» بهترین فیلم از نگاه مخاطبان جشنواره وزول شد
- ویدئویی از داریوش مهرجویی در سالروز تولدش
- به یادماندنی و معترضترین دانشجویان سینمای ایران/ از نیمه پنهان تا اعتراض و قصه ها
- «مجبوریم» در جشنواره «مونز» بلژیک
- بلیتهای جشنواره شانگهای تا ۲۰ برابر قیمت فروخته میشود
- «مجبوریم» در فستیوال فیلم «بنگلور» به نمایش در میآید
- «لامینور» داریوش مهرجویی در جشنواره فیلم فجر شرکت نمیکند
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت





