
فیلم سینمایی مارموز شب گذشته (سهشنبه ۱۱ دیماه) با حضور نمایندگان مجلس و خانوادههای آنها به نمایش درآمد.
به گزارش سینماسینما، بعد از نمایش فیلم سینمایی مارموز، علی مطهری (نائب رئیس مجلس) طی سخنانی گفت: فیلم مارموز، انتقاد از برخی روشهای گذشته بود و اینکه برخی رفتارها در گذشته اشتباه بوده است.
وی ادامه داد: فیلم نقاط مثبت و منفی داشت و بعضی صحنههای فیلم جذاب بود و اینکه چنین فیلمهایی در جامعه ایجاد نشاط میکند مثبت است.
مهدی کیایی (مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس) نیز با مثبت ارزیابی کردن نمایش این فیلم برای نمایندگان مجلس گفت: فیلم مارموز فیلمی سخت و یک اثر خاص است و حرکت کردن روی مرزهایی است که نقاط مثبت و منفی دارد.
وی ادامه داد: تعداد زیادی از نمایندگان و خانوادههای آنها که در نمایش ویژه این فیلم حضور داشتند، فیلم را تقریبا پسندیدند و با بسیاری از صحنههای فیلم خندیدند. البته در بین تماشاگران هم واکنش مثبت وجود داشت و هم واکنش منفی.
کیایی افزود: مارموز فیلم سختی است و شوخی کردن در عالم سیاست در فیلم بسیار مشکل است اما این فیلم پیامهای مثبتی داشت.
جوادنوروزبیگی (تهیهکننده فیلم) نیز به نمایندگی از سازندگان فیلم با تشکر از نمایندگان و خانوادههای آنها که در این اکران حضور داشتند، گفت: این اکران برای ما بسیار خاص بود و خوشحالیم که شما به تماشای این فیلم نشستید و خوشحالیم که شما نیز مانند مخاطبان فیلم در سالنهای سینما از شوخیهای فیلم خندیدید. ما در این فیلم واقعیتها را گفتیم و هدف ما از ساخت این فیلم زدن تلنگر است و اینکه نشان دهیم میتوان حرف مردم را بیان کرد.
ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای آسیایی رُم
- از مارموز تا بنفشه آفریقایی/برگزاری جشنواره فیلمهای ایرانی انجمن فیلم مینیاپولیس در آمریکا
- واکنش مطهری به پیشنهاد وزیر خارجه آمریکا: صداوسیما نباید درخواست پمپئو برای گفتگو را رد کند
- واکنش علی مطهری به حواشی ماجرای ستاره اسکندری
- انتقاد علی مطهری از فیلمهایی که به کمتر از ۵ درصد جامعه می پردازند
- تذکر رهبر انقلاب به صداوسیما در پی پوشش اخبار پرونده محمدعلی نجفی
- «مارموز» راهی آرژانتین میشود
- واکنش تند علی مطهری به کنارگذاشتن فردوسی پور از برنامه نود
- پاسخ مهرزاد دانش به نامه اخیر کمال تبریزی و حواشی برنامه میزانسن / عینک سیاست را از چشم بردارید
- متلک بازیگر مارموز به آذری جهرمی
- واکنش رضا ناجی به شباهت نقش او در فیلم مارموز با علی جنتی وزیر اسبق ارشاد
- باحضور جواد رضویان فیلم مارموز در زندان اوین اکران شد
- مارموز،یک سرو گردن پایین تر از مارمولک ولی صریح تر از آن است
- واکنش فائزه هاشمی به فیلم مارموز/ در سیاست مردم همیشه قربانیاند
- واکنش جالب احمدی نژاد پس از تماشای مارموز:چرا این کارها به ذهن خودم نرسید!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





