
فیلم سینمایی مارموز شب گذشته (سهشنبه ۱۱ دیماه) با حضور نمایندگان مجلس و خانوادههای آنها به نمایش درآمد.
به گزارش سینماسینما، بعد از نمایش فیلم سینمایی مارموز، علی مطهری (نائب رئیس مجلس) طی سخنانی گفت: فیلم مارموز، انتقاد از برخی روشهای گذشته بود و اینکه برخی رفتارها در گذشته اشتباه بوده است.
وی ادامه داد: فیلم نقاط مثبت و منفی داشت و بعضی صحنههای فیلم جذاب بود و اینکه چنین فیلمهایی در جامعه ایجاد نشاط میکند مثبت است.
مهدی کیایی (مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس) نیز با مثبت ارزیابی کردن نمایش این فیلم برای نمایندگان مجلس گفت: فیلم مارموز فیلمی سخت و یک اثر خاص است و حرکت کردن روی مرزهایی است که نقاط مثبت و منفی دارد.
وی ادامه داد: تعداد زیادی از نمایندگان و خانوادههای آنها که در نمایش ویژه این فیلم حضور داشتند، فیلم را تقریبا پسندیدند و با بسیاری از صحنههای فیلم خندیدند. البته در بین تماشاگران هم واکنش مثبت وجود داشت و هم واکنش منفی.
کیایی افزود: مارموز فیلم سختی است و شوخی کردن در عالم سیاست در فیلم بسیار مشکل است اما این فیلم پیامهای مثبتی داشت.
جوادنوروزبیگی (تهیهکننده فیلم) نیز به نمایندگی از سازندگان فیلم با تشکر از نمایندگان و خانوادههای آنها که در این اکران حضور داشتند، گفت: این اکران برای ما بسیار خاص بود و خوشحالیم که شما به تماشای این فیلم نشستید و خوشحالیم که شما نیز مانند مخاطبان فیلم در سالنهای سینما از شوخیهای فیلم خندیدید. ما در این فیلم واقعیتها را گفتیم و هدف ما از ساخت این فیلم زدن تلنگر است و اینکه نشان دهیم میتوان حرف مردم را بیان کرد.
ایلنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای آسیایی رُم
- از مارموز تا بنفشه آفریقایی/برگزاری جشنواره فیلمهای ایرانی انجمن فیلم مینیاپولیس در آمریکا
- واکنش مطهری به پیشنهاد وزیر خارجه آمریکا: صداوسیما نباید درخواست پمپئو برای گفتگو را رد کند
- واکنش علی مطهری به حواشی ماجرای ستاره اسکندری
- انتقاد علی مطهری از فیلمهایی که به کمتر از ۵ درصد جامعه می پردازند
- تذکر رهبر انقلاب به صداوسیما در پی پوشش اخبار پرونده محمدعلی نجفی
- «مارموز» راهی آرژانتین میشود
- واکنش تند علی مطهری به کنارگذاشتن فردوسی پور از برنامه نود
- پاسخ مهرزاد دانش به نامه اخیر کمال تبریزی و حواشی برنامه میزانسن / عینک سیاست را از چشم بردارید
- متلک بازیگر مارموز به آذری جهرمی
- واکنش رضا ناجی به شباهت نقش او در فیلم مارموز با علی جنتی وزیر اسبق ارشاد
- باحضور جواد رضویان فیلم مارموز در زندان اوین اکران شد
- مارموز،یک سرو گردن پایین تر از مارمولک ولی صریح تر از آن است
- واکنش فائزه هاشمی به فیلم مارموز/ در سیاست مردم همیشه قربانیاند
- واکنش جالب احمدی نژاد پس از تماشای مارموز:چرا این کارها به ذهن خودم نرسید!
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





