یکتا ناصر، شامگاه گذشته پنجشنبه ۱۳ مهر با حضور در اجرای نمایش «قند خون»، طومار تهیه شده توسط عوامل این نمایش را، در حمایت از کارگران بیکارشده امضا کرد.
به گزارش سینماسینما، نمایش «قند خون» به نویسندگى و کارگردانى لیلى عاج پس از اجرا در تئاترشهر، شب گذشته پنجشنبه ۱۳ مهر با حضور یکتا ناصر مجددا در تئاترباران روى صحنه رفت. پیشتر سهیلا جلودارزاده، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس و رئیس اتحادیه زنان کارگر از وزیر کار برای تماشای نمایش «قند خون» که در حمایت از کارگران بیکارشده کارخانههایی چون قند ورامین، ارج و… اجرا میشود دعوت کرده بود.
یکتا ناصر نیز پس از تماشای این نمایش، طوماری را که از طرف گروه تهیه شده بود امضا کرد.

متن این طومار به شرح زیر است :
«یا حق
این طومار نه حاصل کمالگرایی عدهای جوان است، نه آروزیی محال. تنها نشانهای از قدرت، صداقت و تعهد هنر والای تئاتر است. اگر با شنیدن خبری از حال و روز خراب و معیشت دشوار مردمان این آب و خاک غم به جانتان افتاده، از کارگران بیکارشده کارخانه قند ورامین حمایت کنید.
اگر با دیدن تصویری از کارگرانی که به دلیل فقر، چوب حراج به اعضای بدن خود زدهاند قلبتان به درد آمده، از کارگران بیکار شده کارخانه قند ورامین حمایت کنید.
اگر به خاطر زیاد شدن کودکان کار در خیابانهای شلوغ و دودآلود تهران، لحظهای تنها لحظهای اندوه امانتان را بریده، از کارگران بیکار شده کارخانه قند ورامین حمایت کنید.
اگر با خواندن آمار صعودی طلاق و خانه خراب شدنها در این هیاهوی بسیار برای هیچ، با حسرت به دنبال مقصر بودهاید، از کارگران بیکار شده کارخانه قند ورامین حمایت کنید.
اگر به خاطر چهره خونین کارگرانی که برای خالی نبودن یخچال خانههایشان؛ کتک خوردهاند؛ اشک به چشمتان آمده، از کارگران بیکار شده کارخانه قند ورامین حمایت کنید.
راستی تئاتر خودش نه پول دارد، نه قدرت، با سیلی صورتاش را سرخ میکند؛ اما به شرط همدل شدن میتواند به قدر بضاعتاش تحول آفرین باشد. پس به امید خبری خوش از حال و احوال کارگران سرزمینمان این طومار را امضا میکنیم.»
در این اثر نمایشى الهام شعبانى، ارسطو خوشرزم و پریا وزیرى به ایفاى نقش مىپردازند و از دیگر عوامل آن میتوان به سارا حدادى (سرمایهگذار)، توماج دانشبهزادى (مشاور کارگردان)، فرشاد رضایى (آهنگساز)، الهام شعبانى (طراح لباس)، على پویا قاسمى (طراح صحنه)، فریده براتى (گرافیست)، رضا خضرایى (طراح نور)، سارا حدادى (مدیر روابط عمومى و مشاور رسانهاى – مکث)، کاملیا غزلی (مدیر امور بینالملل)، هانیه شعبانى و بهرام بایرامزاده (گریم)، مهدى کریمى (ساخت تیزر)، ابوالفضل خدابندلو (دستیار کارگردان)، کولویى عاج (منشى صحنه)، سهیلا سرمدی، مژگان مدنی (دستیاران طراحصحنه) و بهاره صباحى (عکاس) اشاره کرد.
نمایش اجتماعى «قند خون» به نویسندگى و کارگردانى لیلى عاج تنها به مدت ۱۵ اجرا ، هر روز ساعت ۱۷ در تئاترباران روی صحنه مىرود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تاریخ انتشار «نیسان آبی» مشخص شد/ رونمایی از پوستر سریال
- حاشیههای تازه سریال «دل»/ سعید راد: ناراضیام/ منوچهر هادی: پای کارم چه خوب چه بد ایستادهام
- تصویری جدید از یکتا ناصر، در پشت صحنه «رحمان ۱۴۰۰»
- تدوین «رحمان۱۴۰۰» به نیمه رسید/ تصویر جدید از سعید آقاخانی و یکتا ناصر
- انتقاد یکتا ناصر از اخبار تلویزیون: چرا فکر میکنند من ابلهم!
- یکتا ناصر: جدیت گلزار در کار مثالزدنی است/ در فیلمهای همسرم اتفاق خوبی برایم افتاده
- جشن تولد کتابی یکتا ناصر در تلویزیون/ تصویر
- یکتاناصر در گفتوگو باسینماسینما/با حساسیت بیشتری درفیلمهای هادی بازی میکنم
- نگاهی به کارگر ساده نیازمندیم/ خوش ریتم ولی کم عمق
- منوچهر هادی و دخترش در یک قاب
- محمدرضا گلزار در حضور ساره بیات و حسین یاری خواند
- عکسی به مناسبت سالگرد ازدواج منوچهر هادی و یکتا ناصر
- یکتا ناصر: برخی فقط نطق کردند تابه رخ بکشند این سى مرغ بى پر و بال را
- گزارش تصویری روز هشتم جشنواره/ نشست خبری «رگ خواب» و «کارگر ساده نیازمندیم»
- گزارش تصویری روز پنجم جشنواره فیلم فجر / حواشی کاخ جشنواره
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





