عبدالرضا امیراحمدی مجری برنامه «صبح بخیر ایران» به دلیل تکرار یک اشتباه تغییر کرد.
به گزارش سینماسینما، محسن سوهانی مشاور مدیر شبکه یک سیما با توئیتی اطلاع رسانی کرد که عبدالرضا امیراحمدی از اجرای برنامه «صبح بخیر ایران» برکنار شده است.
وی در توئیت خود نوشته است: «با توجه به تکرار یک اشتباه در دو روز متوالی، مجری برنامه صبح بخیر ایران تغییر کرد. رعایت اخلاق حرفهای و احترام به مردم سرلوحه شبکه یک سیماست»
عبدالرضا امیراحمدی طی دو روز گذشته برای شوخی جنجالی خود با قهرمانی پرسپولیس ۲ بار عذرخواهی کرد اما حتی عذرخواهی او که با کنایههایی همراه بود باز هم واکنشهایی را دربرداشت.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب؛ شبکه یک مستندسازی را احیا میکند/ «عزت» روی آنتن سیما
- سریال نوروزی شبکه یک مشخص شد
- سریال جایگزین «پایتخت» مشخص شد + عکس
- «محکومین» از دوم دی به تلویزیون میآید
- بازگشت «سینما یک» به تلویزیون
- اظهارات مجری ای که به بخش ورزشی تبعید شد/ انحصار اخبار شبکه یک
- آخرین خبر از سریال جدید کیانوش عیاری
- ادعای تهیه کننده «علی البدل»: این سریال از «پایتخت» یک سر و گردن بالاتر است
- خوانندگان لسآنجلسی در «معمای شاه»/ کاریکاتور
- دو بازیگر جدید به «پایتخت ۵» پیوستند
- تغییرات مدیریتی در شبکه یک سیما
- احسانی ناگهان از شبکه اول سیما رفت/ مدیری که عمر مدیریتش به یکسال نرسید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





