مجمع عمومی سالیانه انجمن مستندسازان شب گذشته (۱۳ مردادماه) با دستور جلسه انتخاب هیأتمدیره و بازرس جدید انجمن مستندسازان برگزار شد.
به گزارش سینماسینما، ریاست این جلسه را مجتبی میرتهماسب با همراهی ناهید رضایی و پریسا شاهنده بر عهده داشتند. در ابتدای جلسه پس از ارائه گزارش عملکرد هیأت مدیره، گزارش مالی و گزارش بازرس، با رأی اکثریت قریب به اتفاق حاضران، این گزارشها مورد تایید قرار گرفت.
در ادامه پس از بحث و بررسی نظرات، حق الزحمه جلسات هیأت مدیره و بازرس توسط مجمع تعیین شد.
در پایان، انتخابات هیأت مدیره و بازرس انجمن برگزار شد که پس از ارائه برنامه و نظر توسط نامزدها و مخالفان و موافقان، رأیگیری میان حاضران صورت گرفت که بر این اساس میلاد خالقیمنش و شمیم مستقیمی مشترکا با ۶۶ رأی، رضوان سرمد با ۵۳ رأی، زهره ارسنجون با ۵۰ رأی، مرتضی پایهشناس با ۴۹ رأی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره و محمدسام اسدی با ۲۶ رأی و میثم شاهبابایی با ۱۲ رأی به عنوان اعضای علیالبدل هیأت مدیره انتخاب شدند.
همچنین امین قدمی با ۴۰ رأی به عنوان بازرس اصلی و پیروز کلانتری با ۲۷ رأی به عنوان بازرس علیالبدل انجمن مستندسازان انتخاب شدند.
انجمن مستندسازان به عنوان قدیمیترین تشکل مستندسازان سینمای ایران که از سال ۱۳۷۶ تاسیس شده و شروع به کار کرده است، پس از اختلاف نظرها و مسائل پیش آمده با مدیران وقت خانه سینما از خردادماه ۱۳۹۶ خارج از خانه سینما به فعالیت خود ادامه میدهد.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پایهشناس رئیس هیات مدیره انجمن مستندسازان شد
- رونمایی از نسخه ترمیمشدهی «تپههای قیطریه» اثر پرویز کیمیاوی
- یادی از داریوش مهرجویی در بیستوپنجمین نشست ماهانهی «مستندهای ایرانشناسی»
- بیانیه انجمن مستندسازان و پاسخ وکیل فرهادی/ حاشیههای «قهرمان»
- حضور ۸۴ مستندساز زن در سیزدهمین جشنواره «سینماحقیقت»
- روایتی از زندگیِ علی اکبر دهخدا در شبکه مستندِ سیما + تیزر
- رونمایی از سایت جدید انجمن مستندسازان سینمای ایران
- فروش مستند جنجالی «مایکل جکسون» به ۱۳۰ کشور
- دیدار جمعی از مستندسازان با حیدریان با چاشنی انتقاد از مرکز گسترش سینمای مستند
- ماندن یا نماندن مستند در جشنواره فجر بررسی شد
- یک توافق صنفی در خانه سینما
- انتقاد مستندسازان از بیتوجهی جشنواره فیلم فجر
- انجمن مستندسازان بیانیه داد/ هیچ نقشی در جشن مستقل سینمای مستند نداریم
- تصاویری از تجمع مستند سازان جلوی خانه سینما/ اختصاصی سینماسینما
- تجمع مستندسازان مقابل خانه سینما
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





