محمد عفراوی دستیار کارگردان، برنامه ریز سینمای ایران بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
به گزارش سینماسینما، انجمن صنفی برنامه ریزان و دستیاران کارگردان سینمای ایران، در اطلاعیه ای خبر درگذشت این هنرمند را که در برخی آثار سینمایی از جمله «مزرعه پدری» به ایفای نقش هم پرداخته است، تایید کرد و اعلام کرد که این هنرمند جوان بر اثر ابتلا به کرونا در سن ۴۱ سالگی امروز ۲۵ آذر ماه در بیمارستان شریعتی تهران از دنیا رفته است.
در متن اطلاعیه آمده است:
با نهایت تاسف و تاثر درگذشت ، مرد سخت کوش ، همکار عزیز و رفیق با نشاط و جوانمرگ مان ؛ جناب آقای محمد عفراوی، که سالها در عرصه برنامه ریزی و دستیاری کارگردان فعالیت مستمر داشتند را اعلام و به خانواده بزرگ سینمای ایران تسلیت عرض می کنیم.
ما از درگاه پروردگارِ عشق ، برای او آمرزش و برای بازماندگان داغدیده اش؛ صبر و شکیبایی آرزومندیم.
قطع به یقین ، حضور موثر ایشان در برخی آثار مهم سینمایی ، همچون «دوئل»، «مزرعه پدری» و خیل آثار فیلم کوتاه و آثار تلویزیونی؛ نام ایشان را در خاطره ی سینمای ایران ماندگار خواهد کرد.
یاد و خاطره او ؛ همواره برای ما گرامی و از یاد نرفتنی ست.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش ده فیلم از فیلمسازان دفاع مقدس در محوطه باز موزه سینمای ایران
- همزمان با روز ملی سینما؛ پوستر فیلمهای خاطرهانگیز در موزه سینما نمایش داده میشود
- ویژه برنامه «سینما خرمشهر» در خانه هنرمندان ایران برگزار میشود
- برشهای کوتاه/ تصاویری از پشت صحنه فیلم «دوئل» ساخته احمدرضا درویش
- دلنوشته احمدرضا درویش برای ابوالفضل شاهکرم
- خاطره پژمان بازغی از خطری که چشمش را در فیلم دوئل تهدید کرده بود
- «دوئل» در جشنواره «دوربان» آفریقای جنوبی
- به بهانه پخش مزرعه پدری از تلویزیون /ملاقلی پور:صحنه ها را متری کم کردند
- بررسی پرفروشهای دفاع مقدس/ سود سینمای ایران از نمایش حماسه ۸ساله
- ملاقلی پور: می گفتند مزرعه پدری جنسی است!/مروری برکارنامه فیلمسازی رسول ملاقلی پور
- خاطره هادی حجازی فر از رسول ملاقلی پور
- «روایتهای فتح» در خانه هنرمندان ایران/ جدول برنامه نمایش فیلمهای دفاع مقدس
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد





