مدیرتولید سریال «۸۷ متر» درباره تولید این سریال بیان کرد که با قطعی شدن لوکیشن سریال در چند روز آینده، سریال عیاری در نیمه اول خرداد ماه کلید می خورد.
به گزارش سینماسینما، حسن آقاکریمی مدیرتولید سریال «۸۷ متر» درباره مراحل فعلی تولید این مجموعه عنوان کرد: در حال حاضر در مرحله انتخاب بازیگر هستیم و با بازیگران مذاکره میکنیم که از جمله آنها می توان به ابوالفضل پورعرب، امیر جعفری، ناصر هاشمی، مهران رجبی، نازنین فراهانی و فریبا کامران اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه تصویربرداری سریال یک سال طول می کشد، اظهار کرد: بیشترین مشکل ما در مذاکره ها بر سر طول مدت فیلمبرداری کار است که بازیگران باید یک سال با ما همکاری داشته باشند.
آقاکریمی درباره چگونگی به تصویر کشیدن حجاب بازیگران در این مجموعه با توجه به یکی از سخنان کیانوش عیاری توضیح داد: عیاری در ارتباط با فیلم های سینمایی خود مساله ای را بیان کرده بود که به فیلم هایی با مالکیت خود وی تعلق دارد اما این سریال متعلق به تلویزیون است و مالک آن شبکه های تلویزیونی و دولتی هستند.
وی درباره جذابیت ها و ویژگی های این مجموعه که ۱۰ سال پس از «روزگار قریب» دیگر سریال عیاری ساخته می شود، تصریح کرد: «۸۷ متر» هم یک درام اجتماعی است و داستان آن از کشش فوق العاده ای برخوردار است.
آقاکریمی در پایان درباره اینکه قرار بود سریال را پایان اردیبهشت ماه کلید بزنند، گفت: ما لوکیشنی را باید یک سال در اختیار داشته باشیم و یافتن چنین مکانی کمی کار را سخت کرد که در چند روز آینده این لوکیشن قطعی می شود و احتمالا نیمه اول خرداد کار کلید می خورد.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- بزرگداشت کیانوش عیاری با نمایش «شبح کژدم»
- یادداشت «کیانوش عیاری» در سوگ ناصر تقوایی
- نسخه اصلی «خانه پدری» آنلاین اکران شد
- یک نمایش برای «خانه پدریِ» کیانوش عیاری
- از راههای رفته/ چیزهایی که نباید میگفتم!
- واکنش کیانوش عیاری به قاچاق فیلم «کاناپه»؛ از نمایش غیرقانونی اثرم ناراضی هستم
- نوبت فیلم کیانوش عیاری شد؛ انتشار نسخه قاچاق از فیلم توقیفی «کاناپه»
- مجوز ساخت سینمایی برای ۶فیلمنامه صادر شد
- کیانوش عیاری در بیمارستان بستری شد
- تقدیم «ترانهای عاشقانه برایم بخوان» به کیانوش عیاری/ سینما دارای یک زبان مشترک است
- سرنوشت نامعلوم سریال کیانوش عیاری/ چرا تلویزیون ۸۷ متر را گردن نمیگیرد؟
- «آنها مرا دوست داشتند» از ۱۸ مهر اکران میشود
- نشست «بررسی ارتباط میان کتاب و سینما»؛ کیانوش عیاری: نمیدانم اگر سینما نباشد باید چه کار کنم؟
- نگاهی به کارنامه فیلمسازی کیانوش عیاری
- «بودن یا نبودن» و تبدیل خشونت به امید/ عیاری نمونهای از عیار شرافت در سینمای ایران است
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما





