تیموتی اولیفانت برای بازی در فیلم جدید کوئنتین تارانتینو وارد مذاکره شد.
به گزارش سینماسینما، فیلم جدید کوئنتین تارانتینو با عنوان «روزی روزگاری در هالیوود» با تکیه بر داستان قتلهای جنجالی فرقه چارلز منسون ساخته میشود.
در این پروژه سینمایی که هنوز جزییات زیادی از آن به رسانههای درز نکرده است بازیگران سرشناسی چون لئوناردو دیکاپریو و برد پیت جلوی دوربین خواهند رفت و تیموتی اولیفانت تازهترین چهرهای است که به این فیلم میپیوندد.
تارانتینو فیلم جدیدش را در ساختار و فیلمنامه با «پالپ فیکشن» مقایسه کرده بود. او سال ۹۵ جایزه اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را با «پالپ فیلکش» از آن خود کرده بود.
کارگردان «هشت منفور» درباره فیلم جدیدش گفت: «داستان در دوران انقلاب هیپیها و اوج گرفتن هالیوود جدید روی میدهد.»
«روزی روزگاری در هالیوود» از نهم اوت سال ۲۰۱۹ روی پرده سینما میرود که با پنجاهمین سالگرد قتل شارون تیت به دست اعضای فرقه منسون همزمان است.
در این فیلم دیکاپریو نقش ریک دالتون ستاره قدیمی یک سریال تلویزیونی وسترن را بازی میکند و برد پیت کلیف بوث نقش بدلکار او در فیلمها را به عهده دارد.
دیگر ستاره سرشناس فیلم جدید تارانتینو، مارگو رابی در صورت توافق نقش شارون تیت را بازی خواهد کرد، اما هنوز مشخص نیست که چه نقشی در فیلم به تیموتی اولیفانت پیشنهاد شده است.
از دیگر بازیگرانی که نامشان در ارتباط با این پروژه به میان آمده است میتوان به تیم راث، مایکل مدسن و کرت راسل اشاره کرد.
تیموتی اولیفانت بیش از همه برای بازی در سریال «توجیه شده» (Justified) شناخته شده است اما در کارنامه سینمایی او فیلمهایی از جمله «جیغ»، «هیتمن» و «سرقت در ۶۰ ثانیه» به چشم میخورد.
منبع: خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- پشیمانی تارانتینو از نساختن فیلمی با بازی رابرت دنیرو
- در جشنواره بینالمللی فیلم بوربانک؛ کوئنتین تارانتینو تجلیل میشود
- تارانتینو به مایکل مدسن ادای احترام کرد
- با بازی برد پیت؛ دیوید فینچر «کلیف بوث» را کارگردانی میکند
- نسخهای ناتمام از «فورد در برابر فراری»؛ چرا همکاری برد پیت و تام کروز منتفی شد؟
- «روزی روزگاری در هالیوود۲» در نتفلیکس با کارگردانی دیوید فینچر
- به کارگردانی دیوید آیر؛ برد پیت، بازیگر و تهیه کننده یک اکشن ماجراجویی میشود
- پلیس اسپانیا اعلام کرد؛ دستگیری پنج نفر به اتهام کلاهبرداری با جعل هویت برد پیت
- اپل دستور ساخت داد؛ دنباله فیلم «گرگها» با بازی جورج کلونی و برد پیت
- فیلم برد پیت سال آینده اکران میشود/ حضور در دنیای اتومبیلرانی
- در جشنواره فیلم کلاسیک؛ جشن ۳۰ سالگی «داستان عامهپسند»/ بازیگران گرد هم آمدند
- در جشنواره سانتا باربارا؛ بردلی کوپر از دست برد پیت جایزه گرفت/ ترجیح جایزه سوپربول به اسکار
- برد پیت بازیگر فیلم جدید کوئنتین تارانتینو شد
- بازی برای پل توماس اندرسون؛ لئوناردو دیکاپریو و شان پن همبازی شدند/ گرانترین فیلم کارگردان
- دیوید فینچر از هالیوود خواست زودتر به کار برگردد/ سینما نمیمیرد
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





