تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۰ - ۰۲:۳۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 37600

%db%8c%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87سینماسینما، محمد تاجیک – خسرو سینایی، فیلم سینمایی «یار در خانه» را سال ۱۳۶۶ در بندرانزلی جلوی دوربین برد.

به گزارش سینماسینما، او البته در این فیلم، علاوه بر کارگردانی، نویسندگی، آهنگسازی و تدوین را هم برعهده داشت. یار در خانه درباره جوانی است که فکر می‌کند پدر و مادری لهستانی دارد. داستان فیلم درباره پسری به نام سهراب است.

او پس از نمایش فیلمی در تلویزیون که براساس سرنوشت آوارگان لهستانی است که زمان جنگ جهانی دوم به ایران آورده شدند، گمان می‌کند بستگانش از آوارگان لهستانی هستند. بنابراین با سازندگان فیلم تماس می‌گیرد و با وساطت فیلمساز از پیرزنی لهستانی به نام آنا کمک می‌گیرد. آنا می‌گوید که سهراب از مادری ایرانی زاده شده که هم‌اکنون در خانه سالمندان زندگی می‌کند و سهراب را در طفولیت به زنی لهستانی سپرده بوده است. رضا صابری، احمد فخر و آنا بورکوفسکا از بازیگران این فیلم هستند.

امیر محمدی و مهدی احمدی تهیه‌کنندگان فیلم بودند و سینایی فیلمنامه را نوشته بود، او همچنین مسئولیت ساخت موسیقی و تدوین فیلم خود را نیز برعهده داشت. بازیگران «یار در خانه» عبارتند از: رضا صابری، احمد فخر، آنابور کوفسکا، فریدون صلاحی، احمد رضاییان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها