بهرام رادان بازیگر سینما به همراه یک تیم ۱۰ نفره ایرانی حمل مشعل المپیک زمستانی پیونگ چانگ کره جنوبی را بر عهده دارند.
به گزارش سینماسینما، کمیته برگزارکننده بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ اعلام کرد مشعل این بازیها قرار است مسافت ۲۰۱۸ کیلومتری را قبل از افتتاحیه بازیها طی کند.
سفر مشعل المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از اول نوامبر آغاز شد و از ۱۷ شهر و استان در کره جنوبی می گذرد. مشعل بازیها به مدت ۱۰۱ روز و توسط هفت هزار و ۵۰۰ نفر پس از رسیدن به اینچئون حمل خواهد شد. امسال بهرام رادان بازیگر سینما به همراه یک تیم ۱۰ نفره از افراد برجسته کشور این مشعل را حمل میکنند.

شعار مراسم حمل مشعل، “اجازه دهید همه بدرخشند” خواهد بود و مسئولان برگزار کننده پیونگ چانگ ۲۰۱۸ میگویند. این شعار در وهله اول به ذات مشعل المپیک باز میگردد و سپس به آرزوی پیونگ چانگ برای اتحاد جهان از طریق ورزش.
لی هی بئوم، رییس کمیته برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ در این باره گفت: مراسم حمل مشعل این پیام را به نسلها می رساند که مردم با فرهنگها، نژادها و مذاهب گوناگون میتوانند کنار هم جمع شوند. ما اطمینان داریم که مشعل اجازه میدهد که همگان بدرخشند و جرقههای اشتیاق و هیجان را قبل از بازیها شعله ور کند.
بهرام رادان از مدتها قبل با همکاری شرکت سامسونگ به عنوان اسپانسر مشغول انتخاب تیم ایرانی برای حمل مشعل المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کره جنوبی بودند که از میان این افراد میتوان به عظیم قیچی ساز کوهنورد، هلیا باغبانی خلبان، بهناز شفیعی و … اشاره کرد. رادان پس از انتشار فیلم حمل مشعل در صفحه اجتماعی خود نوشت: یکی از بیاد ماندنی ترین لحظات زندگیم، به یاد تمام مردم عزیزتر از جانم بودم.

بازیها قرار است از ۹ فوریه تا ۲۵ فوریه در پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار شود.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- انتقاد صریح کمال تبریزی و علیرضا رییسیان از بهرام رادان
- در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛ بهرام رادان از هیات داوران جشنواره خارج شد
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ داوران مسابقه سینمای ایران معرفی شدند
- «صبحانه با زرافهها» آبان اکران میشود
- آغاز اکران آنلاین «کاپیتان من» در نمایش خانگی
- یک فانتزی دوست داشتنی/ نگاهی به فیلم «صبحانه با زرافهها»
- اولین تصویر از «صبحانه با زرافهها»/ پایان فیلمبرداری فیلمی با بازی بهرام رادان،پژمان جمشیدی و هوتن شکیبا
- بدرقه پیکرهای داریوش مهرجویی و وحیده محمدیفر به خانه ابدی
- در آستانه چهار ساله شدن سوینا؛ انتشار نسخه ویژه نابینایان «دکتر ژیواگو» با صدای بهرام رادان
- بهرام رادان سخنگو شد
- طریقهی ابلق شدن/ نگاهی به فیلم «ابلق»
- گلایه بهرام رادان از شرایط اکران «علفزار»/ زیرمجموعههای خود وزارت ارشاد هم از قانون مافوق خود تبعیت نمیکنند
- «علفزار»؛ فیلمی که برای مخاطب ارزش قائل است
- هزار داستان/ نگاهی به فیلم «علفزار»
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد





