تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۵:۴۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 155992

 

برنامه “با هم حرف بزنیم” از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴  و ۵ دقیقه از رادیو سلامت در قالب یک مجله تخصصی به مشکلات نسل جدید و مقایسه آن با نسل گذشته می پردازد.

به گزارش سینماسینما ، این برنامه رادیویی با محوریت موضوعات روانشناسی از گروه بهداشت و روان رادیو سلامت پخش می شود و هر روز به موضوعاتی می پردازد که دغدغه شنوندگان است. البته زبان برنامه به گونه ای انتخاب شده تا مباحث تخصصی برای شنوندگان عام کاربردی باشد. بررسی اختلالات روحی و ارتباطی، افسردگی، انسان و طبیعت و … از دیگر موضوعاتی است که برنامه “با هم حرف بزنیم” به آن می پردازد.

این برنامه در قالب مجله تخصصی به تهیه کنندگی و سردبیری ملیحه کاظمی تولید می شود. یکی از محورهای برنامه ویژگی های انسان های متعادل و با هدف است که که راهکارهای این ویژگی ها در برنامه ارائه می شود. سیما رستگاران گویندگی این برنامه را به عهده دارد که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ و پنج دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود.

برنامه با هم حرف می زنیم شامل آیتم های مختلف است. آیتم نسل من به مسائل و مشکلات نسل امروز در مقایسه با نسل گذشته اشاره می کند. آیتم سطر آخر به جمع بندی کارشناسی مرتبط با موضوع اختصاص دارد و آیتم چالش روز به مشکلاتی که در برقراری ارتباط موثر با دیگران با آن رو به رو می شویم و راه های کنار آمدن با آن می گوید. آیتم درس روز در قالب پادکست به موضوع روز برنامه اختصاص دارد. در آیتم اندیشگاه، کتاب های روانشناسی معرفی می شود که برای مردم کاربردی است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها