تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۶:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 157296

برنامه مخاطب خاص با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه سلامت و پیگیری آن از مسئولان مربوطه، به تهیه کنندگی مرتضی میلانی از رادیو سلامت پخش می شود.
به گزارش سینماسینما ، مرتضی میلانی، تهیه کننده برنامه در این باره توضیح می دهد: ما در برنامه مخاطب خاص به چالش های نظام سلامت می پردازیم و پیگیر اخبار کلانی هستیم که در حوزه سلامت اتفاق می افتد. برنامه با رویکرد اطلاع رسانی و با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه سلامت و پیگیری آن از مسئولان مربوطه روانه آنتن می شود.
وی ادامه می دهد: گوینده برنامه مخاطب خاص فیروزه آدابی و کارشناس مجری دکتر جواد نوفرستی است. ما در برنامه مخاطب خاص غالبا متمرکز بر تصمیم گیری ها در نظام سلامت هستیم. همچنین از زمانی که با بیماری کرونا رو به رو شدیم، برنامه به این سمت گرایش پیدا کرده است. در واقع به همه موارد از دارو گرفته تا تصمیم گیری های مجلس برای نظام سلامت خواهیم پرداخت. درباره مباحث با کارشناسان صحبت می کنیم و می توان گفت این برنامه بازوی کمکی برای نظام سلامت است.
میلانی در پایان عنوان می کند: برنامه مخاطب خاص از تیر ماه ۹۸ با محوریت چالش های نظام سلامت روی آنتن رفته و سعی کرده ایم فارغ از بحث پیگیری موضوعات روز سلامت، با نگاه کارشناسانه به مباحث و مشکلات در نظام سلامت بپردازیم و تحلیل کنیم. برنامه مخاطب خاص روزهای شنبه ساعت ۲۰ به مدت یک ساعت پخش می شود و پنجشنبه ها تکرار این برنامه ساعت ۲۰ خواهد بود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها