به گزارش سینماسینما، محمد فیلی بازیگر نقش شمر در سریال «مختارنامه» گفت: من در همان روز اول که تصویربرداری سریال «تکسواران» کلید خورد در صحنه ای سوار الاغ شدم اما چون تجهیزات مناسب مهیا نبود به زمین خوردم. تجهیزات لازم در زمان کار وجود نداشت و باعث شد من سر صحنه تصویربرداری از الاغ به زمین بیفتم و یکی از دندههایم بشکند البته پنج روز بعد هم سر صحنه تصویربرداری سریال آمدم و همراه با درد به بازی خود ادامه دادم و بعد متوجه شدم که دنده من شکسته است. اینها مسائلی است که باید از قبل پیشبینی شود و به طور مثال برای الاغ پالان بگذارند اما نگذاشتند و استانداردها رعایت نشد و به همین دلیل من دچار آسیب شدم.
وی تصریح کرد: «تکسواران» البته بعد از ۱۵ روز تصویربرداری تعطیل شد و ماحصل این حضور خانهنشینی و دردهایی است که تحمل میکنم. به سختی میتوانم نفس بکشم و در ریهام خون جمع شده و هیچکسی هم یاد من نمیکند. مگر اینکه به بیمارستان بروم خیلی نمایشی عیادتی داشته باشند و عکس تبلیغاتی بگیرند. اینها بیتوجهی و بیمهری است که صنف و انجمنی در تلویزیون وجود ندارد که بتوانند برای مشکلاتمان به آنجا رجوع کنیم.

بازیگر پیشکسوت تلویزیون با انتقاد از وعدههای پوشالی برخی از تهیهکنندگان، افزود: گاهی پیش میآید ما در پروژهای بازی میکنیم ولی به دلیل مشکلات بودجهای دستمزدمان را نمیدهند. واقعاً باید چه کار کنیم! ما که خارج از رسانهملی فعالیت میکنیم و حقوق ثابتی نداریم و بیمه هم نیستیم، وقتی دستمزدمان را ندهند از کدام منبع درآمد هزینههای هنگفت بیماریمان را تأمین کنیم. اینها دردهایی است که به واسطه بیمهریها و بیتوجهیهای برخی از مدیران مربوطه در صداوسیما بیشتر هم میشود. چرا تهیهکننده سریال «هاتف» و «آرام میگیریم» به وعدههایشان عمل نمیکنند که بنده تاکنون نتوانستهام دستمزدم را دریافت کنم.
فیلی با اشاره به نبود صنفی در تلویزیون برای پیگیری این مسائل اظهار کرد: بسیاری از ما بازیگران که در تلویزیون کار میکنیم عضو خانه تئاتر و انجمن بازیگران سینما هستیم اما عمده کارمان در تلویزیون است. درحالیکه تلویزیون صنف و انجمنی ندارد و ما نمیدانیم مشکل خود را به چه کسی باید بگوییم. البته در تئاتر و سینما انجمنهایی هستند که کجدار مریض یک رسیدگیهایی دارند اما تلویزیون هیچ اقدامی در جهت حمایت از هنرمند خود انجام نمیدهد. اگر بخواهیم مشکلات را به مدیران و مسئولان بگوییم کسی پاسخگو نیست چون آنها فقط تهیهکننده پروژهها را میشناسند. به ما اهمیتی داده نمیشود و هرچهقدر هم بخواهیم برای گرفتن حق خود برویم و بیاییم کسی به ما توجه نمیکند.
منبع: تسنیم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فوت بازیگر «سفیر» و «مختارنامه»/ حسین خانیبیک درگذشت
- جلیل فتوحینیا درگذشت
- نگاهی به چند مجموعه ماندگار مذهبی؛ چرا این سریالها مدام تکرار میشوند؟
- محمد فیلی مهمان عیدانه «محاکات»/ ایوب آقاخانی کارشناس مهمان پنجشنبه شب شد
- تصویربرداری «رعد و برق» بهروز افخمی در گلستان ادامه دارد + عکس
- تصویربرداری سریال «رعدوبرق» در آققلا ادامه دارد + عکس
- به بهانه بازپخش سریال «روزی روزگاری»/ محمد فیلی؛ از «شمر» مختارنامه تا «نسیم بیگ»
- روایت محمد فیلی از تصادف تراکتورهای دو بازیگر فیلم خروج
- آخرین خبرها از وضعیت ملکه رنجبر در بیمارستان
- مروری بر نقشآفرینیهای پوری بنایی به مناسبت زادروزش
- محمدعلی کشاورز: غلبه نگاه تجاری به خلاقیت هنری در سینما و تئاتر امروز آزارم میدهد
- تازهترین خبر از وضعیت جسمانی بازیگر پیشکسوت
- تصمیم جالب حسین محباهری برای برگزاری جشن یلدا
- واکنش سیاوش طهمورث به شایعه بستری شدنش در بیمارستان
- نکوداشت بازیگر ۸۴ ساله سینمای ایران/ جمشید مشایخی شمایل ماندگار تاریخ
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





