به گزارش سینماسینما، محمد فیلی بازیگر نقش شمر در سریال «مختارنامه» گفت: من در همان روز اول که تصویربرداری سریال «تکسواران» کلید خورد در صحنه ای سوار الاغ شدم اما چون تجهیزات مناسب مهیا نبود به زمین خوردم. تجهیزات لازم در زمان کار وجود نداشت و باعث شد من سر صحنه تصویربرداری از الاغ به زمین بیفتم و یکی از دندههایم بشکند البته پنج روز بعد هم سر صحنه تصویربرداری سریال آمدم و همراه با درد به بازی خود ادامه دادم و بعد متوجه شدم که دنده من شکسته است. اینها مسائلی است که باید از قبل پیشبینی شود و به طور مثال برای الاغ پالان بگذارند اما نگذاشتند و استانداردها رعایت نشد و به همین دلیل من دچار آسیب شدم.
وی تصریح کرد: «تکسواران» البته بعد از ۱۵ روز تصویربرداری تعطیل شد و ماحصل این حضور خانهنشینی و دردهایی است که تحمل میکنم. به سختی میتوانم نفس بکشم و در ریهام خون جمع شده و هیچکسی هم یاد من نمیکند. مگر اینکه به بیمارستان بروم خیلی نمایشی عیادتی داشته باشند و عکس تبلیغاتی بگیرند. اینها بیتوجهی و بیمهری است که صنف و انجمنی در تلویزیون وجود ندارد که بتوانند برای مشکلاتمان به آنجا رجوع کنیم.
بازیگر پیشکسوت تلویزیون با انتقاد از وعدههای پوشالی برخی از تهیهکنندگان، افزود: گاهی پیش میآید ما در پروژهای بازی میکنیم ولی به دلیل مشکلات بودجهای دستمزدمان را نمیدهند. واقعاً باید چه کار کنیم! ما که خارج از رسانهملی فعالیت میکنیم و حقوق ثابتی نداریم و بیمه هم نیستیم، وقتی دستمزدمان را ندهند از کدام منبع درآمد هزینههای هنگفت بیماریمان را تأمین کنیم. اینها دردهایی است که به واسطه بیمهریها و بیتوجهیهای برخی از مدیران مربوطه در صداوسیما بیشتر هم میشود. چرا تهیهکننده سریال «هاتف» و «آرام میگیریم» به وعدههایشان عمل نمیکنند که بنده تاکنون نتوانستهام دستمزدم را دریافت کنم.
فیلی با اشاره به نبود صنفی در تلویزیون برای پیگیری این مسائل اظهار کرد: بسیاری از ما بازیگران که در تلویزیون کار میکنیم عضو خانه تئاتر و انجمن بازیگران سینما هستیم اما عمده کارمان در تلویزیون است. درحالیکه تلویزیون صنف و انجمنی ندارد و ما نمیدانیم مشکل خود را به چه کسی باید بگوییم. البته در تئاتر و سینما انجمنهایی هستند که کجدار مریض یک رسیدگیهایی دارند اما تلویزیون هیچ اقدامی در جهت حمایت از هنرمند خود انجام نمیدهد. اگر بخواهیم مشکلات را به مدیران و مسئولان بگوییم کسی پاسخگو نیست چون آنها فقط تهیهکننده پروژهها را میشناسند. به ما اهمیتی داده نمیشود و هرچهقدر هم بخواهیم برای گرفتن حق خود برویم و بیاییم کسی به ما توجه نمیکند.
منبع: تسنیم
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- فوت بازیگر «سفیر» و «مختارنامه»/ حسین خانیبیک درگذشت
- جلیل فتوحینیا درگذشت
- نگاهی به چند مجموعه ماندگار مذهبی؛ چرا این سریالها مدام تکرار میشوند؟
- محمد فیلی مهمان عیدانه «محاکات»/ ایوب آقاخانی کارشناس مهمان پنجشنبه شب شد
- تصویربرداری «رعد و برق» بهروز افخمی در گلستان ادامه دارد + عکس
- تصویربرداری سریال «رعدوبرق» در آققلا ادامه دارد + عکس
- به بهانه بازپخش سریال «روزی روزگاری»/ محمد فیلی؛ از «شمر» مختارنامه تا «نسیم بیگ»
- روایت محمد فیلی از تصادف تراکتورهای دو بازیگر فیلم خروج
- آخرین خبرها از وضعیت ملکه رنجبر در بیمارستان
- مروری بر نقشآفرینیهای پوری بنایی به مناسبت زادروزش
- محمدعلی کشاورز: غلبه نگاه تجاری به خلاقیت هنری در سینما و تئاتر امروز آزارم میدهد
- تازهترین خبر از وضعیت جسمانی بازیگر پیشکسوت
- تصمیم جالب حسین محباهری برای برگزاری جشن یلدا
- واکنش سیاوش طهمورث به شایعه بستری شدنش در بیمارستان
- نکوداشت بازیگر ۸۴ ساله سینمای ایران/ جمشید مشایخی شمایل ماندگار تاریخ
نظر شما
پربازدیدترین ها
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- چهره تلخ عشق یک سویه/ نگاهی به فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟»
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- گفتوگو با محمد مقدم درباره سینمای مستند/ فیلم مستند، جهانی است ساختگی؟
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- حضورهای بین المللی فیلم کوتاه تامینا
- گلدن گلوب اعلام کرد؛ وایولا دیویس جایزه سیسیل بی دمیل ۲۰۲۵ را میگیرد
- درباره «قهوه پدری»؛ قهوه بیمزه پدری
- «کارون – اهواز» در راه مصر
- اختتامیه جشنواره «دیدار» ۱۷ دی برگزار خواهد شد
- اختصاص سینماسینما/ سه فیلم ایرانی در جشنواره فیلمهای برتر سال ۲۰۲۴ مجله تله راما
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «مجمع کاردینالها»؛ موفقیت غیرمنتظره در گیشه و جذب مخاطبان مسنتر
- مدیر شبکه نسیم توضیح داد؛ مهران مدیری، جنابخان، فرزاد حسنی و چند برنامه دیگر
- تاکید بر سمزدایی از سینما و جشنواره فجر/ علیرضا شجاع نوری: ادغام جشنوارهی ملی و جهانی فجر سیاسیکاری بود
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ جادوی «شرور»؛ داستانی از دوستی، تفاوتها و مبارزه با تبعیض
- برای پخش در سال ۲۰۲۵؛ پسر شاهرخ خان برای نتفلیکس سریال میسازد
- ترجمه اختصاصی سینماسینما/ «گلادیاتور ۲»؛ بازگشتی باشکوه به کُلُسیوم و سنت حماسههای سینمایی
- اعلام نامزدهای چهلمین دوره جوایز انجمن بینالمللی مستند/ محصول مشترک ایران و انگلیس در شاخه بهترین مستند کوتاه
- اصغر افضلی و انیمیشن «رابینهود» در تازهترین قسمت «صداهای ابریشمی»
- جایزه جشنواره آمریکایی به پگاه آهنگرانی رسید
- چهل و سومین جشنواره فیلم فجر؛ از فرصت ثبت نام فیلمها تا داوری عوامل بخش نگاه نو
- نمایش بچه / گزارش تصویری
- اهمیت «باغ کیانوش» در سینمای کمدی زدهی این روزها
- برای بازی در فیلم «ماریا»؛ نخل صحرای پالم اسپرینگز به آنجلینا جولی اهدا میشود
- اکران فیلم علی زرنگار از اواخر آذر؛ «علت مرگ: نامعلوم» رفع توقیف شد
- مانور آمادگی همراه اول برای رویارویی با بحران؛ تمرینی برای پایداری ارتباطات
- بررسی هزینه و درآمد تولیدات ۳ سال اخیر؛ حساب کتاب فارابی جور است؟
- در اولین روزهای اکران بینالمللی؛ «گلادیاتور۲»، ۸۷ میلیون دلار فروخت
- اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند
- نامزدی ۲ جایزه آمریکایی برای «دوربین فرانسوی»
- «شهر خاموش» بهترین فیلم جشنواره نوستالژیا شد
- فروغ قجابگلی بهترین بازیگر جشنواره ریچموند شد
- «تگزاس ۳»؛ کمدی از نفس افتاده یا موفقیت تکراری؟
- روایتی از سه نمایشنامه از محمد مساوات روی صحنه میرود
- «کارون – اهواز» در مراکش