تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۲۰:۴۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 11851

کارگردان فیلم «بارکد» گفت: امیدوارم در اختتامیه جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم را برنده شوم.

به گزارش سینماسینما، مصطفی کیایی با اشاره به استقبال مردم از فیلم «بارکد»، گفت: تاکنون تعدادی فیلم را در کاخ جشنواره تماشا کرده ام اما در سینماهای مردمی فقط در زمان اکران «بارکد» حضور داشتم.

وی ادمه داد: البته استقبالی که مردم از این فیلم دارند قابل توجه است؛ هر چند عادت کرده ام در زمان نمایش فیلم در سینماهای مردمی، با اتفاقات خوبی مواجه شوم اما در کاخ جشنواره و اختتامیه به من کم لطفی شود. نمی دانم چه اتفاقی می افتد که جوایز را به فیلم های دیگری می دهند. با این حال دوست دارم در اختتامیه جشنواره، سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردمی را به خانه ببرم.

وی درباره ساخت فیلم های کمدی، یادآور شد: سال گذشته با فیلم «عصر یخبندان» در جشنواره حضور داشتم اما به دلیل موضوع فیلم، امکان پرداختن به این فیلم در فضای کمدی به وجود نداشت. گاهی مواقع تغییر ژانر بد نیست اما به لحن کمدی علاقه بیشتری دارم و در فیلم هایی هم که تولید کرده ام، این لحن دیده می شود.

مصطفی کیایی درباره سطح کیفی جشنواره امسال، تاکید کرد: با توجه به فیلم هایی که تا کنون دیده ام و سطح استقبال مردم از آثار امسال، به نظر می رسد که کیفیت جشنواره بهتر از سال های گذشته است.

کارگردان فیلم «بارکد» در ادامه به مشکل قصه خوب در فیلم های ایرانی اشاره کرد و گفت: با این حال مشکل اساسی فیلم های امسال همچنان قصه است. در واقع فیلم ها قصه نمی گویند ولی آثار به نمایش درآمده از نظر تکنیکی و فنی در جشنواره امسال، رشد چشمگیری داشته اند.

وی با اشاره به وجه سرگرم کننده سینما نیز اظهار کرد: سینما سرگرمی است و به فیلم های سرگرم کننده علاقه دارم. بهترین موضوع در سینما برایم این است که فیلم مخاطب را درگیر کند اما در نهایت هر کارگردانی سلیقه خاص خودش را دارد. به تعداد سینماگران، مخاطب برای فیلم ها وجود دارد اما سینمایی که علاقمند به آن هستم، بسیار عام تر است. الگویی فیلمسازی من، سینمای آمریکا است.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها