طی حکمی از سوی حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی، محمد رحمتی به عنوان معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی منصوب شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در این حکم خطاب به رحمتی آمده است: «با توجه به ضرورت گسترش و بهره مندی از فناوری های نوین در زمینه تولید، عرضه و انتشار فیلم انتظار می رود با جلب همراهی مسئولانه سایر مدیران و اهالی شریف سینمای ایران موجبات ارتقای شایسته هنرصنعت سینمای ایران و افزایش ضریب نفوذ آن در محیط رقابتی حاکم بر رسانه های دیداری ایران و جهان را به پشتوانه مطالعات و تحقیقات علمی فراهم آورید.»
محمد رحمتی پیش از این به عنوان دبیر هیأت نظارت بر عرضه کالای شامل آثار دیداری و شنیداری از طریق رسانه بر خط ، معاون اجرایی مرکز توسعه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس اداره رصد و بررسی موسسه فرهنگی هنری توسعه ارتباطات و اطلاعات (تارا) مسئولیت داشته و متولد ۱۳۶۳ و دارای مدرک دکتری جامعه شناسی از دانشگاه تهران است.
در جلسه ای که صبح امروزبرگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات محمود اربابی و سیدمحمدمهدی طباطبایی نژاد در این مسئولیت، حکم محمد رحمتی به عنوان معاون جدید توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی توسط حسین انتظامی اعطاء شد.
محمود اربابی پیش از این عهده دار این مسئولیت بود که با بازنشستگی ایشان، سید محمد مهدی طباطبایی نژاد از ابتدای امسال به عنوان سرپرست، اداره این معاونت را بر عهده داشت.
رییس سازمان سینمایی همچنین طی حکمی دکتر محمود اربابی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- لزوم شفافسازی در مکاتبات اداری وزارت ارشاد؛ انتشار نامههای عمومی ظرف ۴۸ ساعت
- حسین انتظامی معاون توسعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد
- فقدان مدیریت استراتژیک/ کرونا چطور به دادِ مسئولین سینمایی بیبرنامه رسید
- آغاز به کار رئیس جدید سازمان سینمایی/ خزاعی: به تحول ساختارها و کالبدشکافی و درون درمانی سینما نیاز داریم
- پیامهای تسلیت مدیران و صنوف سینمایی برای درگذشت فرشته طائرپور
- طرح حمایت از اکران فیلمهای جدید تصویب شد
- گزارش آیین اختتامیه چهارمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران/ پژوهشگران برتر سینما معرفی شدند
- انتظامی: تغییر گروه مشاغل انتظار جامعه سینمایی از ستاد ملی کرونا است
- آخرین جلسه شورای سیاستگذاری جایزه پژوهش برگزار شد/ رونمایی از پوستر
- آثار مجید مجیدی در اسپانیا بررسی میشود
- مرتضی شایسته: آییننامه شورای صنفی اکران برای سال ۱۴۰۰ تصویب شد
- مصوبات جدید کارگروه بررسی آسیبهای کرونا در سینما
- اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران / گزارش تصویری
- کاناپه در کمد، روزهای ابدی روی آنتن
- توضیحاتی درباره تغییراتی که در روند صدور مجوز فیلم-تئاترها به وجود آمده است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





