شهیندخت ملاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، زنگ نمایش «زنانی که به بزها خیره شدند» را به صدا در می آورد.
به گزارش سینماسینما، مراسم افتتاحیه «زنانی که به بزها خیره شدند» اثر جدید ایوب آقاخانی، سه شنبه ۱۶ شهریور ساعت ۲۰:۳۰ برگزار میشود. ایوب آقاخانی در کنار بهاره رهنما، نگار فروزنده و با صدای ناصر طهماسب در این نمایش ایفای نقش میکنند.
از دیگر عوامل اجرایی این نمایش میتوان به مهرداد بهاءالدینی(تهیه کننده) نورالدین حیدری ماهر (مجری طرح و مدیر تولید)،امیر حسین دوانی (مشاور طراح)، ارسلان آقاخانی (طراح گرافیک)، الهام صالحی (طراح چهره پردازی)، کیوان معتمدی (طراح نور)،ساناز قراملکی ( برنامه ریز)، هلن بهرامی (دستیار کارگردان)، محیا علی یاری (منشی صحنه)،علی مست علی (پس آرایی صوتی و تصویری)،ساناز قراملکی و محیا علی یاری (عکاس)، گروه تبلیغات پرانتز باز، مارال دوستی ( مشاور رسانهای) سارا حدادی (مدیر روابط عمومی)،امیر حسین کنعانی و سجاد سلمانپور (مدیران صحنه ) اشاره کرد.
«زنانی که به بزها خیره شدند» از ۱۶ شهریور ماه به مدت ۳۰ شب در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه میرود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نمایش «۱۱/۱۱»؛ اخلاقِ فردی در برابر فاجعهی جمعی
- «دورهمیِ بانوی اوّل»؛ رنجنامهی خاموشی و شکیبایی!
- بهاره رهنما با «دورهمی بانوی اول» در کهریزک
- رونمایی از پوستر نمایش «دورهمی بانوی اول»
- «دورهمی زنهای دیکتاتورها» در تالار حافظ
- معرفی داوران بخش نمایشنامه نویسی چهل و سومین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر
- ایوب آقاخانی: تلاش جوانان برای پرکردن جای خالی بزرگان تئاتر جای تقدیر دارد
- «فصل خون» به تالار حافظ میرود/ آغاز بلیتفروشی
- دیوار کوتاه رضا کیانیان در ماجرای فوت ناصر طهماسب
- درگذشت و خاکسپاری ناصر طهماسب در سکوت خبری
- «بازنمایش قصه ترانههای ماندگار» با حضور بازیگران جدید در تالار وحدت/ آغاز بلیتفروشی از امروز + تیزر
- انتشار فراخوان سومین مسابقه ملی نمایشنامهنویسی «چهارراه»
- «شمعدانیها» به سنگلج میروند
- چهلمین کتاب ایوب آقاخانی منتشر شد
- تلهتئاتر «شام یکشنبه» به مراحل فنی رسید
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶





