علی بخشیزاده معاون صدای سازمان صداوسیما درباره اینکه تغییرات در معاونت صدا ادامه دارد یا خیر توضیحاتی را ارائه کرد.
علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی درباره انتصابهایی که اخیراً داشته است و اینکه چه تغییرات دیگری را در آینده رقم خواهد زد به خبرن گفت: این تغییرات بستگی به عملکرد همکاران من دارد در حکم ریاست سازمان صداوسیما به من حدود ۱۲ محور برای پیگیری مطرح شده بود و من هم حدود ۲۰ محور اضافه کردم و اعلام کرد که همکارانم با این محورها سنجیده میشوند.
وی ادامه داد: من چنین اخلاقی ندارم که از همکاری خداحافظی کنم بلکه آن همکار است که به واسطه عملکردش از پستی خداحافظی میکند. این نکته را هم به صورت رسمی خدمت مدیران شبکهها ابلاغ کردم و راهش را هم گفتهام که این ۳۰ محور را با هر یک از برنامههای خود مطابقت دهند و در نظر بگیرند که برنامهها کدام یک از آن شاخصها را پوشش میدهند.
معاون صدا تصریح کرد: مدیران شبکهها باید با این تطبیق ببینند اگر آن ۳۰ شاخص پوشش داده میشود برنامهها را حمایت و تقویت کنند و اگر به هر دلیلی پوشش داده نمیشود از آن برنامه خداحافظی کنند و مشخص میشود آن برنامه در اولویت ما نیست.
بخشیزاده در پایان درباره مهمترین محورهای این ۳۰ شاخص نیز بیان کرد: اقتصاد مقاومتی، شعار سال، مساله جمعیت، پرداخت به سبک زندگی، کنداکتور خوش ریتم، برنامههای صبحگاهی پر امید و پر نشاط از اولویتهای ماست.
منبع: مهر
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی





