چهاردهمین جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو فهرست فیلم های خود شامل آثار بلند، کوتاه، مستند و انیمیشن سینماگرا ایرانی را مننشر کرد.
به گزارش سینماسینما، «بنفشه آفریقایی» از مونا زندی حقیقی، «گشتارگاه» و «من اینجا هستم» به کارگردانی عباس امینی، «گورکن» ساخته کاظم ملایی، «چهل و هفت» از احمد اطراقچی و علیرضا عطا الله تبریزی، «شنای پروانه» از محمد کارت، «کولباروف» به کارگردانی میلاد منصوری، «دومینو» از لاله برزگر، «بخت پریشان» به کارگردانی سحر خوشنام، «سیمین بهبهانی: عشق در هشتاد سالگی» ساخته حسن فیاد، «پسران دوشن» ساخته سهراب کویر، «شاهد» از علی عسگری، «جونده» به کارگرانی نوید صولتی، «یک بوس بیشتر» ساخته آیدین آریانژاد، «هیس» ساخته مرتضی فدایی، «آنسوی شیشه ها» به کارگردانی مهدی ایروانی، «صحنه خیالی» از ندا گودرزی، «یک امتحان ساده» ساخته میثم صابری فرد، «تتو» از فرهاد دلارام، «قرمز کوچک: آبی بزرگ» ساخته مشترک حامد نوبری و اصغر بشارتی، «ستاره ها در باران» از سارا نامجو، «خداحافظی» به کارگردانی آرمان کارخانه، «ققنوس» از فرزین نوبرانی، «بودن» به کارگردانی علی فرآروده، «مدار بسته» به کارگردانی میلاد رضایی، «نان و فراموشی» ساخته کاوه عزیزی، «خنجر» ساخته سامان تفرشی، «پاسپورت» به کارگردانی «کوشا افراسیابی»، «طول موج» به کارگردانی محمدرضا هاشمی نسب، «صنم» از نعمت زارعیان، «نهما» به کارگردانی مسعود میرزایی، «فلاشر» از پانته آ مهدی نیا، «ایران در جاده» ساخته آلبرتو مارتین، «روانی» از مصطفی داوطلب، «لباس سفید» از رضا فهیمی، «کاپریچیو» به کارگردانی داریوش حاج حسنی، «دو هفته بعد» از احسان عباس، «میخ» ساخته مهدی برق زادگان، «بحران» ساخته شیوا ممتحن، «عفونت پیگمالیون» ساخته آرش اسکندری فرد، «خطوط تبعید» ساخته «اریک پاتریک»، «بچه ها» از امیر دریانی، «نشانه» ساخته احمد سلیمانیان، «زمزمه های سرسبز» به گارگردانی عاطفه خادم الرضا، «یک خداحافظی» از سمانه رحیمی، «نامه» ساخته امیرحسین رضوانپور، «زاغچی» به کارگردانی سروش حسین جانی، «خانه» ساخته مشترک محمدرضا خردمندان و محمد لطفعلی، «دایا» از مریم یادگاری، «خداحافظ زمین» ساخته امیرحسین حسینی، «یک روز بارانی» از مسیرا نوحی و «اجازه، خانم مدیر» از محمدرضا خرمندان، آثاری هستند که در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته خواهند شد.
چهاردهمین جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو، ۱۸ و ۱۹ سپتامبر (۲۷ و ۲۸ شهریور) در آمریکا برگزار می شود.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سینماسینما/ آمار تماشاگران فیلمهای خارجی و ایرانی در فرانسه در سال ۲۰۲۱/ صدرنشینی «اسپایدرمن، راهی به خانه نیست»
- رمز و رازهای سر به مهر/ نگاهی به فیلم «گورکن»
- جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلمهای آسیایی لسآنجلس به ویشکا آسایش رسید
- جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم زمستان آمریکا برای ویشکا آسایش/ «گورکن» برنده جایزه بهترین فیلم مستقل شد
- چهار جایزه اصلی جشنواره سانفرانسیسکو برای «بنفشه آفریقایی»
- موفقیت سینمای ایران در جشنواره بینالمللی فیلم ولز/ «کشتارگاه» و «شنای پروانه» جایزه گرفتند
- گفتوگو با ویشکا آسایش بازیگر «گورکن» / بازی خوب نتیجه کارگردانی درست است/ سفید شدن موهایم را دوست دارم
- گفتوگو با کاظم ملایی، کارگردان «گورکن» / دنبال جذب مخاطب به شیوه خودم بودم
- درخشش فیلمهای ایرانی در جشنواره فیلمهای پلیسی فرانسه
- «کشتارگاه» در جشنواره فیلمهای پلیسی/ گفتگوی سینماسینما با عباس امینی/ داستان گوسفندهایی که تبدیل به دلار میشوند!
- تحلیل روانشناسی فیلم ها در ایام نوروز /از حکایت دریا تا روزهای نارنجی و بنفشه آفریقایی
- سینمای ایران به کجا میرود؟
- سیزدهمین جشنواره فیلم بلغارستان میزبان ۱۳ فیلم ایرانی
- «سال دوم دانشکده من» و «جهان با من برقص» در جشنواره فیلم صوفیه منار/ «بندر بند»، «کشتارگاه» و «دختر آبی» در داکا
- در ستایش انسانیت/ نگاهی به «بنفشه آفریقایی»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»





