تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۱۱/۲۴ - ۱۶:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 170521

مراسم اختتامیه تقدیر از برنامه های سلامت محور شبکه های رادیویی ظهر امروز با حضور معاون صدا و دیگر مدیران شبکه های رادیویی برگزار و از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، در مراسم اختتامیه علی بخشی زاده معاون صدا، وحید کمالی معاون صدای مراکز استان ها، دکتر صدیقه اعتماد سعید مدیر رادیو سلامت و دیگر مدیران شبکه های رادیویی حضور داشتند.
رادیو سلامت به مناسبت ایام ا… دهه فجر، جشنواره تقدیر از برنامه هایی با محوریت دستاوردهای نظام سلامت و کرونا برگزار کرد. قالب هایی که برای این رقابت در نظر گرفته شده بود در ساختارهایی همچون مستند گزارشی، ساختارهای نوین csa، ، psaو مینی فیچر بودند و آثار مورد داوری قرار گرفتند.
در بخش مینی فیچر: نفر اول: امین حسین زاده از مرکز خوزستان، نفر دوم: مدینه غلامی از مرکز خوزستان و نفر سوم: بی بی الهه مصطفوی از رادیو گفت و گو
در بخش psa: نفر اول سهیلا ایزدی از مرکز کرمانشاه، نفر دوم: مرتضی میلانی از رادیو سلامت و نفر سوم: مریم تقی زاده از مرکز یزد.
در بخش مستند گزارشی: نفر اول: مریم امینی از مرکز ایلام، نفر دوم: محمدحسین آزما از رادیو معارف و نفر سوم: محبوبه سلیمانی پور از مرکز اصفهان.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها