داوران چهار بخش رقابتی چهل و نهمین دوره جشنواره بینالمللی فیلمهای علمی، آموزشی و تربیتی رشد معرفی شدند.
به گزارش سینماسینما، داوران این چهار بخش رقابتی، آثار ایرانی و خارجی انتخاب شده در بخش «مسابقه داستانی»، «مسابقه مستند»، «مسابقه پویانمایی» و «مسابقه معلمان و دانشآموزان فیلمساز» را مورد ارزیابی قرار خواهند داد.
بر اساس این خبر، اسامی داور بخشهای مختلف چهل و نهمین دوره جشنواره فیلم رشد عبارتند از:
داوران بخش مسابقه داستانی: ایرج طهماسب از ایران، دکتر محمدحسین نواب از ایران و دراگان میلینکوویچ از صربستان
داوران بخش مسابقه مستند: احمدرضا معتمدی از ایران ، حجتالاسلام صدوقی از ایران و بکر بلبل از ترکیه
داوران بخش مسابقه پویانمایی: محمدرضا کریمی صارمی از ایران، عسگر ملکی از ایران و کیم جین یو از کره
داوران بخش دانشآموزان و فرهنگیان فیلمساز: علیرضا خمسه از ایران، علی ظاهر از لبنان و ویفا آنجاونکمین از آلمان
چهل و نهمین جشنواره بینالمللی فیلمهای علمی آموزشی و تربیتی رشد عصر جمعه همین هفته ۲۴ آبان ماه جاری در سالن شماره یک سینما فلسطین افتتاح میشود و تا اول آذر همزمان در دهها سالن سینما و مراکز فرهنگی سراسر استان تهران برگزار میشود.
منبع: ایسنا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نکوداشت خسرو خسروشاهی در جشنواره فیلم رشد
- بازگشت ایرج طهماسب و فرزاد حسنی/ موضع صداوسیما درباره مهران مدیری
- علیرضا خمسه: سینما براساس عشق بوجود آمده است/ طنز یک مسئله ادبی و کمدی یک مقوله نمایشی است
- نامزدهای جشنواره فیلم رشد معرفی شدند
- فصل دوم «بگو بخند» تولید میشود/ معرفی داوران
- ماجرای قهر و آشتیها در صداوسیما/ زندگی شیرین میشود؟
- گنجینه «علیرضا خمسه» در موزه سینما راه اندازی شد
- داوران بخش ملی و بینالملل جشنواره۳۵ فیلم کودک معرفی شدند
- در آستانه روز ملی سینما؛ برگزاری سه رویداد ویژه توسط موزه سینما برگزار میشود
- «پشه» ممنوعالتصویر شده است؟/ دلیل غیبت یکی از عروسکهای مجموعه «مهمونی»
- پشه از مهمونی حذف شد؟/ ️انتقادات کار دست ایرج طهماسب و تیمش داد
- پینگ پنگِ یکنفرهی ایرج طهماسب!/ نگاهی به برنامه «مهمونی»
- سرمایههای فرهنگی خود را ارج نهیم/ درباره برنامه «مهمونی»
- تقابل پشه و مگس و قیمه خانم با خاطراتمان/ درباره برنامه «مهمونی»
- آخرین سینماتک سال ۱۴۰۰ و نمایش «آپارتمان شماره ۱۳»
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
آخرین ها
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود





