مدیران بخشهای مختلف سومین جشنواره بینالمللی چندرسانهای میراثفرهنگی معرفی شدند.
به گزارش سینماسینما به نقل از ستاد خبری جشنواره، جشنواره بینالمللی چندرسانهای میراثفرهنگی امسال در ۱۳ بخش ملی و یک بخش بینالملل (غیررقابتی) برگزار میشود که مسئولیت و مدیریت هر یک از این بخشها به عهده افراد متخصص و باسابقه در حوزههای مرتبط است.
بر این اساس، در چارچوب مصوبات شورای عالی سیاستگذاری و اهداف و برنامههای اصلی جشنواره، مدیران بخشهای چهاردهگانه جشنواره سوم به شرح زیر است:
بخش «رادیو» علیرضا دباغ
بخش «تلویزیون» محمدرضا معصومزادگان
بخش «موسیقی و شعر » سید حمیدرضا حسینی
بخش «سینما» سیمون سیمونیان
بخش «میراث دیجیتال» محمد یاری
بخش «ایده و تجربه » فاطمه داوری
بخش «هنرهای نمایشی» عباس غفاری
بخش «عکس» میلاد بهشتی
بخش «فیلمنامه» شادمهر راستین
بخش «فیلم مستند» محمدرضا بهشتی منفرد
بخش «فیلم کوتاه» سعید پوراسماعیلی
بخش «میراثبانان آینده» لیلا کفاشزاده
بخش «جایزه شیراز» سید رسول موسوینژادیان
بخش «بینالملل» شیرین نادری
سومین جشنواره چندرسانهای میراثفرهنگی به دبیری علیرضا تابش با پیام «ایران ما میراث ما؛ میراث ما ایران ما» نیمه دوم آبانماه در شهر تاریخی شیراز برگزار میشود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- تمدید مهلت ارسال آثار چهارمین جشنواره چندرسانهای میراثفرهنگی
- مرجان اشرفیزاده: برگزاری جشنواره میراثفرهنگی در شهرهای کوچک آنها را به قطب گردشگری تبدیل میکند
- سومین جشنواره چندرسانهای میراثفرهنگی به پایان رسید/ برگزیدگان دو بخش سینما و تئاتر معرفی شدند
- معرفی برگزیدگان سه بخش جشنواره چندرسانهای میراث فرهنگی
- معرفی داوران و آثار راهیافته بخش «هنرهای نمایشی» جشنواره چندرسانهای میراثفرهنگی/ اعلام برنامه بخش بینالملل
- فراخوان سومین جشنواره چندرسانهای میراث فرهنگی
- دومین جشنواره ملی چندرسانهای میراث فرهنگی به ایستگاه پایانی رسید
- مجید مجیدی: در خطر سقوط قرار داریم/ تاریخ و فرهنگ باید نقشه راه باشند
- معرفی آثار راهیافته به بخش تلویزیونی جشنواره چندرسانهای میراث فرهنگی
- معرفی آثار نمایشنامهنویسی و فیلمتئاتر بخش هنرهای نمایشی دومین جشنواره ملی چندرسانهای میراث فرهنگی
- معرفی آثار بخش سینمایی جشنواره ملی چندرسانهای میراث فرهنگی
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- از استعفای اعتراضی جعفر پناهی تا تقابل با هیاتمدیره؛ پشت پرده اختلافات صنفی سینماگران
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان





