نامزدهای بخش مسابقه ملی سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.
بهگزارش سینماسینما به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، اسامی نامزدهای بخش مسابقه ملی این رویداد به تفکیک رشتههای مختلف به شرح زیر معرفی شدند:
بهترین فیلمبرداری
پویان آقابابایی برای فیلم «آخرین لالایی در تهران»
آرمان فیاض برای فیلم «ارفاق»
مسعود سلامی برای فیلم «مورس»
محمدرضا خوشحال سرمست برای فیلم «گذشته»
فرهاد طالبی نژاد برای فیلم «زوزه»
بهترین تدوین
عماد خدابخش و سعید نجاتی برای فیلم «کبود»
حسین جمشیدی گوهری برای فیلم «آخرین لالایی در تهران»
پویان شعله ور برای فیلم «مورس»
عماد خدابخش برای فیلم «ارفاق»
علی صداقت برای فیلم «میر و مار»
بهترین صدا
امیر عاشقحسینی و زهره علیاکبری برای فیلم «هرگز گاهی همیشه»
علیاکبر نعمتی و ایرج شهزادی برای فیلم «آخرین لالایی در تهران»
سعید زند و مجید نجاتی برای فیلم «کبود»
حسین قورچیان برای فیلم «دیوار چهارم»
هادی معنویپور و حسین قورچیان برای فیلم «ارفاق»
بهترین فیلمنامه
رضا نجاتی برای فیلم «ارفاق»
شادی کرم رودی برای فیلم «هرگز گاهی همیشه»
امیر نجفی برای فیلم «زوزه»
اسما ابراهیمزادگان برای فیلم «منطقه»
سهیلا پورمحمدی برای فیلم «جان داد»
بهترین کارگردانی فیلم پویانمایی
اهورا شهبازی برای فیلم «کلاغ»
محبوبه محمدزکی برای فیلم «آنیما»
محبوبه کلایی برای فیلم «دیوار چهارم»
حمید محمدی برای فیلم «گذشته»
امیرهوشنگ معین برای فیلم «آینه خیس»
بهترین کارگردانی فیلم مستند
الهه اسماعیلی برای فیلم «عروسک»
محمدباقر شاهین برای فیلم «صندلی»
ایوب مروانیپور برای فیلم «مادری از دارخوین»
امین پاکپرور برای فیلم «میر و مار»
پرویز رستمی برای فیلم «هفت سمفونی زاگرس»
بهترین کارگردانی فیلم تجربی
سروش باغبانی برای فیلم «هیرودو»
احسان شادمانی برای فیلم «رامخانه»
عرشیا زینعلی برای فیلم «چگونه منتظر گودو باشیم»
روزبه فرازمند برای فیلم «روزنوشت های مردی که آنجا نبود»
پدرام پرنیانفر برای فیلم «سیکل»
بهترین کارگردانی فیلم داستانی
محمد وحدانی برای فیلم «آخرین لالایی در تهران»
شادی کرم رودی برای فیلم «هرگز گاهی همیشه»
روناک جعفری برای فیلم «مورس»
رضا نجاتی برای فیلم «ارفاق»
اسما ابراهیم زادگان برای فیلم «منطقه»
امیر نجفی برای فیلم «زوزه»
بهترین فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران
محمد وحدانی و مهسا قنبرپور برای فیلم «آخرین لالایی در تهران»
آرین وزیر دفتری برای فیلم «هرگز گاهی همیشه»
سولماز وزیرزاده و موسسه فرهنگی-هنری پویانوین ماندگار برای فیلم «ارفاق»
محمد یوسفی و امیرحسین عنایتی برای فیلم «مورس»
حمید محمدی و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برای فیلم «گذشته»
سیوهشتمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) در حال برگزاری است. این رویداد برای اولینبار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- سقوط آزاد جشنواره فیلم کوتاه تهران به چاه بیاعتباری
- جشنواره فیلم کوتاه تهران به ایستگاه پایانی رسید/ معرفی برگزیدگان
- معرفی نامزدهای چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران
- آثار راهیافته به پیچینگ حرفهای جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند
- فیلمهای راهیافته به مسابقه سینمای بینالملل چهلمین جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام شدند
- عکاسان راهیافته به مسابقه و نمایشگاه عکس «ایران من» اعلام شدند/ معرفی اعضای هیات انتخاب و داوری
- با معرفی هیات انتخاب و داوری؛ آثار مستند راهیافته به چهلمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران اعلام شد
- آثار تجربی راهیافته به چهلمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران اعلام شد/ معرفی اعضای هیات انتخاب و داوری
- کتاب «چهلسالگی جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران» منتشر میشود؛ تاریخنگاری و فیلمنگاری یک رویداد جوان اما قدیمی
- آثار اقتباسی سیونهمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند
- پوستر سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران رونمایی شد
- فرانسه، اسپانیا و هند در صدر متقاضیان شرکت در جشنواره فیلم کوتاه تهران
- مهلت ارسال آثار در بخش ملی تمدید نمیشود/ ثبت نام ۱۳۱ کشور در سی و نهمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران
- فراخوان سی و نهمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد/ توجه به سینمای بومی با تأکید بر خلاقیت و نوآوری
- سیدصادق موسوی در گفتوگو با خبرگزاری فرانسه: تأیید آکادمی اسکار یک دستاورد بزرگ در حوزه دیپلماسی فرهنگی است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





