دبیرخانه جشنواره تئاتر «نگاه »هیئت داوران این جشنواره که متشکل از یک بازیگر، یک کارگردان و یک نویسنده است را معرفی کرد.
به گزارش سینماسینما به نقل از دبیرخانه جشنواره تئاتر نگاه؛ فرهاد مهندس پور کارگردان، دراماتورژ و مدرس تئاتر، پانته آ بهرام بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و حسن برزگر نویسنده و کارگردان تئاتر داوران این دوره از جشنواره هستند.
متقاضیان میتوانند تا ۲۶ آبان ماه نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.
لازم به ذکر است؛ متقاضیانی که تا این تاریخ در سایت جشنواره ثبت نام کرده و موفق به ارسال فیلم نمایش نشده اند؛ تا ۱۴ آذر ماه برای ارسال آثار خود مهلت دارند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- اقدام چکشی سازمان سینمایی؛ برکناری مدیر سینما لوتوس به دلیل حجاب پانتهآ بهرام و صدای ابی
- وقتی نقش مدیون بازیگر میشود/ نگاهی به بازی علیرضا کمالی در «پوست شیر»
- معرفی هیات انتخاب دومین جشنواره تئاتر شهرزاد
- معرفی هیات انتخاب چهارمین جشن فیلم کوتاه ده
- فصل اول «ملکه گدایان» در ایستگاه پایانی
- لیست آثار راهیافته به جشنواره تئاتر «نگاه» در بخش تهران منتشر شد
- انجمن بازیگران سینماوتلویزیون بیانیه داد/ واکنشی به حواشی پرداخت دستمزد بازیگران
- حمایت باران کوثری از پانتهآ بهرام با انتقاد از صداوسیما
- پانتهآ بهرام عزادار شد
- وزیر ارشاد: تئاتر ایران روز به روز خصوصیتر شده است
- روایت پانتهآ بهرام از نپذیرفتن پیشنهاد همکاری با مهران مدیری
- پایان بازی مهناز افشار و حمیدرضا پگاه در «عاشقانه»/ عکس
- فرهاد مهندسپور درباره بیضایی نوشت: چشم به راه بازگشت اوییم
- پانتهآ بهرام هم به سریال «عاشقانه» پیوست/ یک درام عاشقانه و پربازیگر در شبکه ویدئویی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- حقایقی درباره فیلم سرب ساخته مسعود کیمیایی به بهانه نمایش آن از تلویزیون
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست





