تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۳:۳۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 154953


رادیو سلامت در برنامه عشق کتاب این هفته قرار است به کتاب پیاده روی و سکوت در زمان هیاهو بپردازد و به بررسی این کتاب اختصاص دارد.
به گزارش سینماسینما، این برنامه روزهای یکشنبه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه پخش می شود و این هفته به معرفی کتاب پیاده روی و سکوت در زمانه هیاهو نوشته ارلینگ کاگه می پردازد.
برنامه عشق کتاب به تهیه کنندگی سارا شریفی برای دوستداران کتاب روانه آنتن رادیو سلامت می شود و با هدف معرفی کتاب های حوزه روانشناسی و گپ و گفت با نویسندگان، مترجمان و اهل کتاب و قلم با هدف ترویج کتابخوانی پخش می شود.
در این برنامه یزدان سعدی نقاش و گرافیست حضور دارد و با او گپ و گفت می شود. او تا کنون موفق به دریافت دو جایزه‌ی طراحی پوستر فجردر سال ۱۳۸۰و ۱۳۸۱ و یک جایزه‌ نفر اول مجسمه‌سازی شده است. آثار وی غالبا در ابعاد کوچک و با کلاژ روزنامه انجام می شود و از اساطیر و شخصیت های کهن بهره می برد. او تاکنون نمایشگاه های زیادی برگزار کرده است.
دکتر حامدرضا مهتدی مجری کارشناس برنامه است.
در معرفی کتاب آمده است: این کتاب جلد ششم از مجموعه خرد و حکمت زندگی است. این اثر هم مانند دیگر آثار این مجموعه به روایت‌های زندگی و بیان پرسش‌های مهم در باب زندگی و دعوت به تفکر می‌پردازد. ارلینگ کاگه در کتاب پیاده‌روی؛ و سکوت، در زمانه‌ی هیاهو از عناصر مهمی نوشته است که به انسان‌ها کمک می‌کند تا درباره مفاهیم مختلف زندگی تفکر و تامل کنند. عمیق شوند و به درک تازه‌ای برسند. او انسان‌ها را به سکوت دعوت می‌کند. همان چیزی که جای خالی‌اش در زندگی پر از سر و صدای امروزی به شدت به چشم می‌خورد. مجموعه خرد و حکمت زندگی آثاری را ارائه می‌کند که هدفشان آوردن فلسفه و اندیشه به درون زندگی روزمره انسان‌های امروزی است. البته فلسفه‌ای که باعث تفکر و تعمق در مسائل حتی ساده‌ی زندگی شوند.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها