تاریخ انتشار:۱۴۰۳/۰۵/۲۴ - ۱۶:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 199512

جشنواره‌های ملبورن، ادینبورو، کلگری و نیوزیلند؛ چهار جشنواره‌ای هستند که میزبان این فیلم سینمایی می‌شوند.

به گزارش سینماسینما، «کیک محبوب من» به نویسندگی و کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم در بیست و چهارمین حضور بین‌المللی خود در چهار جشنواره مهم بین‌المللی به روی پرده خواهد رفت.

جشنواره‌های ملبورن، ادینبورو، کلگری و نیوزیلند؛ چهار جشنواره‌ای هستند که میزبان این فیلم سینمایی می‌شوند.

هفتاد و دومین جشنواره فیلم ملبورن استرالیا؛ مهمترین جشنواره فیلم در قاره اقیانوسیه است که از تاریخ ۱۸ مرداد تا ۴ شهریور (۸ تا ۲۵ آگوست) در شهر ملبورن برگزار می‌شود.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ادینبورگ اسکاتلند نیز که مهمترین جشنواره فیلم در این کشور است از ۲۵ تا ۳۱ مرداد (۱۵ تا ۲۱ آگوست) برگزار خواهد شد.

دیگر میزبان «کیک محبوب من»، جشنواره بین‌المللی فیلم نیوزلند با عنوان محلی Whanau Marama است که در ده شهر مختلف این کشور برگزار می‌شود که پنجاه و سومین جشنواره ولینگتون (۱۰ تا ۲۲ مرداد) و پنجاه و‌ پنجمین جشنواره آکلند (۱۷ تا ۲۸ مرداد) از آن جمله هستند.

این فیلم همچنین در بیست و پنجمین جشنواره فیلم کلگری کانادا که از ۱۹ تا ۲۹ سپتامبر (۲۹ شهریور تا ۸ مهر) در شهر کلگری برگزار میشود، بر پرده خواهد رفت.

«کیک محبوب من» که غلامرضا موسوی تهیه کنندگی آن را به عهده دارد، پیش از این در بخش مسابقه هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم برلین حضور داشت و برنده جایزه فیپرشی (بهترین فیلم فدراسیون بین‌المللی منتقدان) و اکومنیکال(کلیسای جهانی) از این جشنواره معتبر گردید. این فیلم با بیش از بیست حضور بین‌المللی تا این لحظه برنده جوایز دیگری چون جایزه بهترین فیلم از سی و هشتمین جشنواره کابورگ فرانسه و جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره کرافت اسلوونی نیز شده است.

منبع: سینمااعتماد

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

 

آخرین ها