تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۱۸ - ۱۲:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 38947

ممیروفیلم «ممیرو» یکشنبه ۱۹ دی ماه با حضور عوامل در فرهنگسرای ارسباران اکران، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش سینماسینما، «ممیرو» دومین ساخته هادی محقق بعد از فیلم «او خوب سنگ می‌زند» است. این فیلم داستان تنهایی ایاز، پیرمرد سالخورده و واخورده از زندگی پرمشقت خود را روایت می‌کند که بعد از اتفاقی مهیب در زندگی‌اش، با نوه خود روزگار می‌گذراند. او که خود را مسبب همه اتفاقات بد پیرامونش می‌داند، قصد دارد تا به زندگی خود خاتمه دهد.

فیلم «ممیرو» بیش از بیست حضور جهانی داشته است و در جشنواره‌هایی مانند بوسان کره جنوبی، پونا هند، کازان روسیه و ایروان ارمنستان موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم شده است. این فیلم در بخش هنر و تجربه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم در این جشنواره شد.

سید رضا محقق (تهیه‌کننده)، هادی محقق (نویسنده و کارگردان)، مجید برزگر (تهیه کننده و تدوین)، روزبه رایگا (مدیر فیلمبرداری)، حامد غلامی (مدیر تولید)، حسین قزلباش (طراح صحنه و لباس)، سید هادی دیباجی (دستیار و برنامه‌ریز)، پدرام زرگر (طراح گریم)، علی عدالت دوست (صدابردار)، فرید ناظرفصیحی (طراح جلوه های ویژه بصری)، سعیده شریفی (عکاس)، یداله شادمانی، میثم فرهومند، فاطمه بهادر، پریسا واصلی، مهیار آب روان، منوچهر اشکویی، طلوع جهانبازی عوامل و بازیگران این فیلم هستند.

هادی محقق (کارگردان)، یدالله شادمانی (بازیگر) و جمعی دیگر از عوامل فیلم مهمانان چهارصد و نوزدهمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها