مهدی قربانپور به عنوان «دبیر پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم کیش» معرفی شد.
به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم کیش، طی حکمی از سوی سعید پورعلی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی قربانپور به عنوان دبیر پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم کیش منصوب شد.
در متن حکم وی آمده است:
«نظر به تجربیات و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان دبیر پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم کیش منصوب میشوید.
امید است برگزاری این دوره جشنواره در گستره ملی و بینالمللی دستاوردهایی را در راستای تامین اهداف منطقه آزاد کیش رقم زده و نتایج حاصل از این رویداد هنری علاوه بر شناسایی ظرفیتهای فرهنگی زمینه رونق گردشگری در این منطقه را بیش از پیش فراهم کند.»
مهدی قربانپور متولد ۱۳۵۸، مستندساز و مدیر فرهنگی است. او تاکنون بیش از ۲۰ فیلم کوتاه و مستند ساخته است و از شاخصترین آثار او میتوان به فیلمهای «عیسای باران»، «آنجا که هیچکس نیست»، «من انرژی هستهای نیستم»، «تنهای قصههای خوب»، «صد و نود» و… اشاره کرد که در جشنوارههایی نظیر جشنواره فیلم آسیا تک رم، ویدیو ورکس آلمان، جشنواره ملل ابنز اتریش، اوپسالا سوئد، اوترخت هلند و جشنواره فیلم دهوک به نمایش درآمده و جوایزی نیز دریافت کرده است.
موسس و دبیری جشنواره بینالمللی فیلم وارش، عضویت در شورای سیاستگذاری و امور جشنوارههای انجمن سینمای جوانان ایران، مدیر بخش سینمای ملی پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم سبز و عضو شورای برگزاری اولین و دومین دوره جشنواره فیلم سلامت و مدیریت بخش تجلی اراده ملی سیوششمین جشنواره ملی فیلم فجر و حضور در هیاتهای انتخاب و داوری رویدادها و فستیوالهای مختلف از دیگر سوابق هنری و فرهنگی این هنرمند است.
پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم کیش با تجمیع دو جشنواره فیلم کوتاه «موج» و «سینمای مستند» کیش به عنوان یک رویداد هنری و سینمایی در گستره ای جدید به کار خود ادامه خواهد داد.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «فصل فرار اسبها» آماده نمایش شد
- آغاز ساخت موسیقی «روزهای ناتمام»/ آمادهسازی برای جشنواره سینماحقیقت
- پایان تصویربرداری مستند «روزهای ناتمام» در کیش
- یک فیلم جدید وارد شبکه نمایش خانگی شد
- نمایش مستند «زمناکو» با حضور نوید محمدزاده در هفته سینمای کردی
- نیما جاویدی: جشنواره بینالمللی فیلم وارش جشنوارهای نوستالژیک است
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود





