مهدی هاشمی بازیگر مطرح سینمای ایران در بخشهایی از گفت وگویی که با بهناز شیربانی در روزنامه شرق انجام داده است با انتقاد از ماجرای توقیف فیلم خانه پدری ،خواستار عرضه این فیلم در شبکه نمایش خانگی شده است .
به گزارش سینما سینما ،مهدی هاشمی گفته است :کیانوش عیاری کارگردانی استثنایی و برای من همیشه بزرگ و قابلاحترام است. به نظر من او نهتنها کارگردان بزرگی است، بلکه قدرت و اراده او به گونهای است که میتواند شهری را جابهجا کند. اگر سینمای ما این قدرت را داشت و از کارگردانهای کاربلدی مثل کیانوش عیاری بهره میبرد، چه داستانهایی که ساخته نمیشد. فیلمهایی که با قدرت کارگردانهایی مثل آقای عیاری میتواند به تصویر کشیده شود. کارگردانهایی که فقط آنها قدرت ساختن آثار تاریخی بزرگ واقعی را دارند. چندین سناریو از کیانوش عیاری خواندم که همگی شاهکار هستند که خودشان باید آنها را بسازند و امیدوارم بین ساخت آثارش اینطور فاصله نیفتد و از حضورش در سینمای ایران به نحو احسن استفاده شود. بعد از ناکامی در اکران و برخورد با اکران عمومی «خانه پدری»، امیدوارم این فیلم دستکم از طریق شبکه نمایش خانگی ارائه شود تا مردم بتوانند این اثر جذاب و زیبا را ببینند.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- «خانه پدری» دوباره توقیف شد!
- ستایش نرگس آبیار از سینمای کیانوش عیاری
- کیانوش عیاری: بازی مارلون براندو و آل پاچینو برایم مسخره است
- انتقاد کیانوش عیاری از اکران غیرقانونی «خانهپدری»/ این یک دزدی محرز است
- جدیدترین ماجراهای «خانه پدری» کیانوش عیاری
- گفتگویی با کیانوش عیاری/ در تمام دوران فیلمسازیام یک ورشکسته بهتقصیرم
- انتخاب چهار بازیگر برای مجموعه تلویزیونی جدید عیاری
- نمایش «خانه پدری» در آمریکا
- درخواست رفع توقیف خانه پدری در صحن علنی مجلس
- جدایی کیانوش عیاری و مهدی هاشمی پس از ۱۲ سال
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش





