در ادامه احضار های پلیس آگاهی تهران در راستای سلبریتی هایی که در زمان حادثه زلزله کرمانشاه به حساب آنها مبالغ زیادی کمک های مردمی واریز شده بود، نوبت به مهراب قاسم خانی و الهام پاوه نژاد رسید.
این دو هنرمند با انتشار حکم احضاریه خود نوشتند:
مهراب قاسم خانی: «از اینا برای منم اومد… راستش حس بدی داشت. شاید شکل بدی داشت… ولی اشکالی نداره. اتفاقاً به نظرم نظارت کردن کار خیلی درستیه. به هر حال پول هایی از مردم جمع آوری شده که قرار بوده در موارد خاصی هزینه بشه. اگه کسی هم این وسط کلاه برداری و دزدی انجام داده باید مجازات بشه، چون هم از اعتماد مردم سو استفاده کرده، هم به اعتبار همکاران خودش لطمه زده. فقط… من دو تا سوال کوچیک هم دارم:
سوال اول: همونطور که با این حساسیت با سلبریتی ها برخورد میشه، با مسئولینی که در همین رابطه کوتاهی کردن هم برخورد شده؟ چه اونهایی که به دلیل عدم نظارت به ساخت و ساز های غیر اصولی و غیر استاندارد باعث افزایش خسارات و تلفات شدن، چه اونها که پس از زلزله به وظائفشون در قبال زلزله زدگان عمل نکردن؟!؟!
سوال دوم: از اونجایی که بعضی از نمایندگان و مسئولین در مصاحبه های متعدد اعلام کردن که سلبریتی ها میلیارد ها تومن پول مردم رو خوردن، اگه نتیجه این تحقیقات منجر به کذب بودن ادعای این عزیزان شد، با همین جدیت برای اعاده حیثیت این چهره ها اقدام میکنید؟»

الهام پاوه نژاد: «از هفده سالگی که برای دانشگاه و کار به جامعه و زندگی حقیقی وارد شدم تا امروز ، با اتکا به پا و توانِ دستان و صداقت قلبم، تمام تلاشم را کرده که بی حاشیه چه در زندگی شخصی، چه در کارم حضور داشته باشم.
روزی که این نامه به دستم رسید تعجب نکردم و حتی ناراحت هم نشدم چون با اندک تجربهی زندگی چنین نظارتی را حدس میزدم. از زاویه ای خوشحال هم شدم چون امید پیدا کردم درصد اختلاس و دکل دزدی و فرار دزدان بیت المال که از سمت خود مسئولین افشا شد، زین پس به حداقل خواهد رسید.
میزان کمکهای نقدی و چگونگی دریافت کمکهای غیرنقدی و ارسال آنها به منطقه، تمام مدت شفاف روی صفحات مجازی و کانال تلگرام من لحظه به لحظه اعلام شده و هست.
مجوزهای مربوط به اجازهی فعالیت به عنوان ستاد مردمی. مصاحبهها و گزارشها… همه انقدر شفاف و زلال بوده و هست که من هرگز برای لحظهای نگرانِ این نامه نبودم.
تنها نقطهی تاریک این اتفاق دلشوره و اضطراب صدای خواهرم موقع دریافت این نامه بود که نمیدانست چه اتفاقی در راه است.کاش اعتبار و شأنیت من و عزیزانی مثل من برای این بررسی منطقی، حفظ میشد که انقدر حاشیه سازی نشود.
تا امروز که مدارک نهایی را تحویل دادم و آرزو کردم پس از بررسی و رفع ابهامات شفاف سازی لازم اتفاق بیفتد سکوت کردم تا جلوی هرگونه حاشیهی زرد سواستفادهگران را بگیرم. اگر دایرکت و کامنتهای متعددی که از من هم درباره احضاریه پرسیده بودند زیاد نبود، ترجیح میدادم حاشیه جدید برای منتظران آسیب زدن درست نکنم.
آسیب زنندههایی که چند ماه قبل در آغاز اجرای #کافه_پولشری منو به دزدیدن پولهای کرمانشاه و کافه زدن متهم کردند ! شاکرم که زمان بهترین قاضیست و رو سیاهی به آنان ماند که باید. هیچ چیز باعث نخواهد شد عشق من به این سرزمین کمشود .
بعد از نزدیک به یک سال باز هم از دل و جان سپاسگزار اعتماد و مهرتان به خودم هستم.
منبع:صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- به بهانه پایان سریال «شکارگاه»/ متخصص روایتهای طولانی اما بیملال
- در پی اعلام خبرهایی از ساخت سریال تازه مدیری؛ ژوله و قاسمخانی همکاریشان را با تلویزیون تکذیب کردند
- آغاز پخش سریال «خوب، بد، جلف: رادیو اکتیو» از جمعه
- با بالا گرفتن بحران کرونا؛ الهام پاوهنژاد اجرای «کافه پولشری» را به تعویق انداخت
- به بهانه انتشار ویدئوی «اینستاگرام»/ مرده باد بیرون گود نشینی
- کارگردان نمایش «عاشقانههای خیابان»: حرف نزدن درباره یک آسیب اجتماعی، راهحلی برای مساله نیست
- «عاشقانههای خیابان» روایتی از زنان دستفروش مترو
- انتقاد مهراب قاسمخانی از فحاشی در فضای مجازی
- واکنش مهراب قاسمخانی به حادثه دلخراش دانشگاه علوم و تحقیقات
- درخواست خواننده لسآنجلسی از مهناز افشار
- واکنش مهراب قاسمخانی به کشتن و سوزاندن سگها/ عکس
- واکنش «مسعود دهنمکی» به بازگشت تحریمها +عکس
- پانته آ بهرام خبر داد: پایان «دلدادگان» چیز دیگری بود! / عکس
- روایت هستی مهدویفر از سانحه رانندگی تلخی که برایش رخ داد/ عکس
- اخراج نویسنده کتابهای «جنگ ستارگان» به دلیل فحاشی در فضای مجازی
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





