مهران غفوریان کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته مهمان برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران بود و از آخرین فعالیتهای خود سخن گفت.
به گزارش سینماسینما، شب گذشته ۱۷ آبان ماه مهران غفوریان کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، مهمان تلفنی برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران بود.
وی در گفتگو با مصطفی امامی مجری «پشت صحنه» درباره ایفای نقشهای جدی گفت: هر هنرپیشهای دوست دارد، همه نقش ها را بازی کند اما واقعیت این است که کمدی سختتر از نقشهای جدی و درام است. به نظرم خنداندن خیلی کار سختتری است. من هم به عنوان یک هنرپیشه دوست داشتم که خودم را در کار جدی هم محک بزنم. حالا اکثر کارهایی که پیشنهاد میشود، جدی است و باید دید که چگونه میشود.
وی اظهار کرد: الان متاسفانه به دلیل این بیماری از کسانی که حرفی زده نمیشود، هنرمندان و اهالی سینما و تلویزیون هستند. هنرمندان نیز در این مدت ضرر کردهاند. در حال حاضر به دلیل بیماری کرونا مجوز ساخت نمیدهند و مردم نیز برای فیلم دیدن به سینماها نمیرود. بالاخره این اهالی محترم سینما و تلویزیون چطور باید امرار معاش کنند؟ چطور باید زندگی کنند؟ ما هم جزو این جامعه و عضوی از آن هستیم و همه با هم متضرریم. امیدوارم که هرچه زودتر این بیماری تمام شود و به فکر بچههای سینما و تلویزیون نیز باشیم.
این بازیگر درباره آخرین فعالیتهایش عنوان کرد: در فیلم «آهک زنده» به کارگردانی رامیار مشایی و تهیه کنندگی وحید فتحعلی، بازی میکنم که فکر کنم آخر این ماه جلوی دوربین میرود. این کار که فضای بسیار قشنگی و کاملا جدی دارد برای جشنواره ساخته و بخشهایی از آن در اطراف قم فیلمبرداری میشود. در سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان نیز بازی میکنم که برای شبکه نمایش خانگی است.
غفوریان درباره ساخت سریالی به کارگردانی خودش بیان کرد: سعید هوشیار نویسنده خوبی است و من سالها است که با او کار میکنم و دوست هستیم. او نوشتن یک طرح را به درخواست و سفارش علی اسدزاده شروع کرد. این کار برای شبکه نمایش خانگی است و قرار است من آن را بسازم. این سریال که ماجرایی جدی و درام دارد و در ۲ فصل ساخته میشود، فعلا در حال نگارش است و حداقل ۷-۸ ماه نگارش آن زمان میبرد.
وی درباره حضورش در سریال «ماه تی تی» به کارگردانی داوود میرباقری گفت: این سریال که به شدت خوب هم بود در عین ناباوری کلا متوقف شد و دیگر ادامه پیدا نکرد من هم دلیلش را نمیدانم.
بازیگر «خاتون» ادامه داد: چند وقت پیش داوود میرباقری را سر صحنه سریال «سلمان فارسی» دیدم و خودشان به من گفتند که چقدر تغییر کردهام. از نظر فیزیکی نظرشان بود و به من این گونه گفتند که یک نقش خیلی خوب دارم.
«پشت صحنه» برنامه ای است که یک هفته درمیان به صورت زنده به تهیه کنندگی امیرحسین ثقفی، با اجرای مصطفی امامی روی آنتن رادیو تهران میرود.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاهی به نقدهای «تاسیان»/ نمایش یک دوران آرام، لزوما رویا فروشی نیست
- «تاسیان» و پایانی بیقهرمان
- «تاسیان» و نظریه مرگ مولف
- تاسیان میشود بیتو
- توقیف را چه کسی در دامان فرهنگ ما گذاشت؟/ بیانیه اعتراضی کانون کارگردانان سینما در پی پخش نشدن قسمت جدید «تاسیان»
- واکنش تینا پاکروان به توقیف «تاسیان»
- فشار بر سریال تینا پاکروان ادامه دارد/ ساترا: «تاسیان» مجوز نمایش ندارد
- حادثه مرگبار در سریال پرهزینهی میرباقری/ «سلمان فارسی» جان دو هنرور را گرفت
- نسخه ویژه نابینایان «آدم برفی» با صدای پدرام شریفی منتشر میشود
- علیرضا کمالی و ژیلا شاهی با مردم به سینما میروند/ اکران «پوست شیر» با حضور برادران محمودی
- عرضه یک فیلم سینمایی به کارگردانی تینا پاکروان در شبکه نمایش خانگی
- فرافکنی به جای دیدن ریشهها/ نگاهی به ادعای تحریکشدن مردم به اعتراض بهواسطه سریالهای شبکه نمایش خانگی
- رفتار غیرمرسوم صداوسیما در قبال یک سریال نمایش خانگی
- نگاهی به چند مجموعه ماندگار مذهبی؛ چرا این سریالها مدام تکرار میشوند؟
- کنسرت-نمایش «سیصد» با بازی بهرام رادان روی صحنه میرود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
آخرین ها
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد





