مهران غفوریان کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته مهمان برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران بود و از آخرین فعالیتهای خود سخن گفت.
به گزارش سینماسینما، شب گذشته ۱۷ آبان ماه مهران غفوریان کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون، مهمان تلفنی برنامه «پشت صحنه» رادیو تهران بود.
وی در گفتگو با مصطفی امامی مجری «پشت صحنه» درباره ایفای نقشهای جدی گفت: هر هنرپیشهای دوست دارد، همه نقش ها را بازی کند اما واقعیت این است که کمدی سختتر از نقشهای جدی و درام است. به نظرم خنداندن خیلی کار سختتری است. من هم به عنوان یک هنرپیشه دوست داشتم که خودم را در کار جدی هم محک بزنم. حالا اکثر کارهایی که پیشنهاد میشود، جدی است و باید دید که چگونه میشود.
وی اظهار کرد: الان متاسفانه به دلیل این بیماری از کسانی که حرفی زده نمیشود، هنرمندان و اهالی سینما و تلویزیون هستند. هنرمندان نیز در این مدت ضرر کردهاند. در حال حاضر به دلیل بیماری کرونا مجوز ساخت نمیدهند و مردم نیز برای فیلم دیدن به سینماها نمیرود. بالاخره این اهالی محترم سینما و تلویزیون چطور باید امرار معاش کنند؟ چطور باید زندگی کنند؟ ما هم جزو این جامعه و عضوی از آن هستیم و همه با هم متضرریم. امیدوارم که هرچه زودتر این بیماری تمام شود و به فکر بچههای سینما و تلویزیون نیز باشیم.
این بازیگر درباره آخرین فعالیتهایش عنوان کرد: در فیلم «آهک زنده» به کارگردانی رامیار مشایی و تهیه کنندگی وحید فتحعلی، بازی میکنم که فکر کنم آخر این ماه جلوی دوربین میرود. این کار که فضای بسیار قشنگی و کاملا جدی دارد برای جشنواره ساخته و بخشهایی از آن در اطراف قم فیلمبرداری میشود. در سریال «خاتون» به کارگردانی تینا پاکروان نیز بازی میکنم که برای شبکه نمایش خانگی است.
غفوریان درباره ساخت سریالی به کارگردانی خودش بیان کرد: سعید هوشیار نویسنده خوبی است و من سالها است که با او کار میکنم و دوست هستیم. او نوشتن یک طرح را به درخواست و سفارش علی اسدزاده شروع کرد. این کار برای شبکه نمایش خانگی است و قرار است من آن را بسازم. این سریال که ماجرایی جدی و درام دارد و در ۲ فصل ساخته میشود، فعلا در حال نگارش است و حداقل ۷-۸ ماه نگارش آن زمان میبرد.
وی درباره حضورش در سریال «ماه تی تی» به کارگردانی داوود میرباقری گفت: این سریال که به شدت خوب هم بود در عین ناباوری کلا متوقف شد و دیگر ادامه پیدا نکرد من هم دلیلش را نمیدانم.
بازیگر «خاتون» ادامه داد: چند وقت پیش داوود میرباقری را سر صحنه سریال «سلمان فارسی» دیدم و خودشان به من گفتند که چقدر تغییر کردهام. از نظر فیزیکی نظرشان بود و به من این گونه گفتند که یک نقش خیلی خوب دارم.
«پشت صحنه» برنامه ای است که یک هفته درمیان به صورت زنده به تهیه کنندگی امیرحسین ثقفی، با اجرای مصطفی امامی روی آنتن رادیو تهران میرود.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- نگاهی به نقدهای «تاسیان»/ نمایش یک دوران آرام، لزوما رویا فروشی نیست
- «تاسیان» و پایانی بیقهرمان
- «تاسیان» و نظریه مرگ مولف
- تاسیان میشود بیتو
- توقیف را چه کسی در دامان فرهنگ ما گذاشت؟/ بیانیه اعتراضی کانون کارگردانان سینما در پی پخش نشدن قسمت جدید «تاسیان»
- واکنش تینا پاکروان به توقیف «تاسیان»
- فشار بر سریال تینا پاکروان ادامه دارد/ ساترا: «تاسیان» مجوز نمایش ندارد
- حادثه مرگبار در سریال پرهزینهی میرباقری/ «سلمان فارسی» جان دو هنرور را گرفت
- نسخه ویژه نابینایان «آدم برفی» با صدای پدرام شریفی منتشر میشود
- علیرضا کمالی و ژیلا شاهی با مردم به سینما میروند/ اکران «پوست شیر» با حضور برادران محمودی
- عرضه یک فیلم سینمایی به کارگردانی تینا پاکروان در شبکه نمایش خانگی
- فرافکنی به جای دیدن ریشهها/ نگاهی به ادعای تحریکشدن مردم به اعتراض بهواسطه سریالهای شبکه نمایش خانگی
- رفتار غیرمرسوم صداوسیما در قبال یک سریال نمایش خانگی
- نگاهی به چند مجموعه ماندگار مذهبی؛ چرا این سریالها مدام تکرار میشوند؟
- کنسرت-نمایش «سیصد» با بازی بهرام رادان روی صحنه میرود
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
آخرین ها
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت





