تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 22459

مهناز افشارمهناز افشار گفت: از لحاظ قانونی توهین نشریه «یالثارات» به هنرمندان را حتما پیگیری می‌کنیم و از شکایت‌مان منصرف نمی‌شویم. امیدوارم این بار قانون از ما به صورت جدی حمایت کند.

به گزارش سینماسینما، مهناز افشار بازیگر سینما و سخنگوی پویش مردمی «بدسرپرست تنهاتر است» در حاشیه نشست خبری این پویش  در خصوص توهین و بی‌احترامی نشریه «یالثارات» به جامعه هنری و به ویژه بازیگران سینما، گفت: واکنش و نامه‌ای را که انجمن بازیگران در این خصوص نشان دادند، منتشر کردم.

وی اظهار داشت: من به عنوان بازیگر و یک هنرمند ایرانی نمی‌خواهم، آنگونه که به ما توهین شد نگاه کنم و به همان شکل پاسخ بدهم چون اینگونه ادبیات در شأن یک ایرانی نیست، ولی متأسفم که قلم به دست چنین کسانی افتاده است. برای این نشریه واقعا متاسفم و حیف حرمت قلمی که دست این گونه افراد است.

افشار گفت: من از طریق قانون حتما این ماجرا را پیگیری می‌کنم و از شکایت‌ام منصرف نمی‌شوم و امیدوارم این بار قانون از ما به صورت جدی حمایت کند. من به همراه همه اهالی سینما، با حمایت خانه سینما و و انجمن بازیگران شکایت خود را پیش می‌بریم و امیدوارم حتما در این زمینه برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع: موج

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها