کارگردان فیلم سینمایی کتاب قانون با اشاره به احیای کرامت هنرمندان و حفظ احترام اهالی فرهنگ در دولت یازدهم گفت: ما ملت گفت وگو هستیم و به دولت گفت وگو رای می دهیم.
✅ حضور دولت روحانی و ادامه ریاست ایشان در دولت دوازهم برای مردم آرامش اجتماعی ایجاد می کند. امیدوارم دکتر روحانی باشد و اادامه بدهد و شرایط ارامش ادامه پیدا کند.
✅ دکتر روحانی در زمینه اقتصادی گرفتاری های بسیاری داشتند و ما در جریان این مشکلات هستیم و امیدواریم در دولت دوازدهم نیم نگاه بیشتری به بخش فرهنگ داشته باشند.
✅من به عنوان سینماگر و دیگر اقشار جامعه همچون ادم های دیگر در حوزه زیرساخت و اقتصاد فعالیت می کنند باید ارامش داشته باشیم و احساس خطر نکنیم. قطعا به عنوان یک شهروند علاقه مند به جنگ نیستم و دوست ندارم بار دیگر شرایط اقتصادی سال های قبل را تجربه کنم. علاقه مندم مردم همچنان حالشان خوب باشد و ارامش داشته باشند و از آثار فرهنگی که برای آنان می سازم استفاده کنند من برای آنان فیلم بسازم و آنان نیز آثارم را نقد کنند.
✅ در شرایط گفت وگوی برابر با جهان می توانیم این شرایط را داشته باشیم. اگر به این سمت برویم که دوباره درهای کشور را روی جهان ببندیم، درگیری ها را برگردانیم و با همه جهان از سر دشمنی حرف بزنیم قطعا همه این حوزه ها از بین خواهد رفت.
✅هنرمند و غیر هنرمند باید به این فکر کنند که می تواند خطر به ما برگردد و هنوز اوضاع بد از ما دور نشده است. ما با دیپلماسی توانستیم بخشی از درهایی که به روی ما بسته شد باز کنیم. باید همچنان برای ادامه این مهم حضور داشته باشیم و به ادامه دیپلماسی و مهربانی اصرار داشته باشیم.
کارگردان فیلم سینمایی حوض نقاشی یادآور شد: ما ملت اهل گفت وگو هستیم و باید به دولتی رای بدهیم که از جنس گفت وگو است.
✅ قبل از سال ۹۲ همه چیز تعطیل شده بود؛ نه تنها منزلت که جایگاه هنرمندان و خانه آنان را تعطیل کرده بودند. شاهد از رونق افتادن سینما و تئاتر بودیم و موسیقی از بین رفته بود و با سینماگران به زور و با حالت پرخارشگرانه رفتار می شد و امروز باید این نوع رفتار با هنرمند که در پیش گرفته شده است حفظ شود.
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- گنجینه امین تارخ و مازیار میری رونمایی میشود
- پخش سریال جدید مازیار میری از امروز آغاز شد
- مازیار میری: برای ساخت فیلم مبتذل رقابت وجود دارد!/ فروش این فیلمها بیلان مدیرها میشود
- انتقاد شدید مازیار میری از فیلمهای مبتذل/ آدم خجالت میکشد که حتی فیلمنامه آن را بخواند
- اولین سالگرد درگذشت ارشا اقدسی برگزار شد/ مازیار میری: ما هنرمندان بیمعرفتیم
- سینماگران هشدار دادند: بیکاری؛ بحران سینما در سال ۱۴۰۱/ آیا مدیران جدید میخواهند سینما را از ابتدا اختراع کنند؟!
- «خسوف» آئینهی جامعه است؟
- علی نصیریان مقابل دوربین «اقتباس در سینما» رفت
- نامه دو صنف سینمایی به رئیسجمهوری درباره واکسیناسیون هنرمندان
- همایون اسعدیان: جادوی سینما روی پرده از بین نمیرود/ به مرور نقاط ضعف و قوت شبکه نمایش خانگی مشخص میشود
- عذرخواهی رئیس صداوسیما از مخاطبان و رئیس جمهوری
- پیام تسلیت حسن روحانی در پی درگذشت خسرو سینایی
- بازگشایی سینماها از اول تیر به دستور رئیس جمهوری/ آمادگی سینماداران و وزارت ارشاد؛ نادیده گرفته شدن تئاتر در دستور روحانی
- دو عضو سابق و فعلی شورای صدور پروانه ساخت: شورای پروانه ساخت باید برچیده شود
- کنایه تند مازیار میری به مجری هفت به خاطر واکنشش در زمان اکران خانه پدری
نظرات شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی
- «شمعی در باد»؛ جسورانهترین فیلم نیمه اول دهه هشتاد
- مهتاب ثروتی و مرجان اتفاقیان به «خاکستر خیال» پیوستند
- «جزیره آزاد»؛ خداوندگار خودخوانده جزیره آزاد
- جیمز کامرون: از سلطه هوش مصنوعی میگریزم/ «آوارتار۳» و شروع افتخارآمیز اکران
- بازیگر آمریکایی خودکشی کرد
- «قمرتاج»؛ از ثبتِ واقعیت تا سازماندهی روایت
- «یک تصادف ساده»، فیلم مورد علاقه باراک اوباما
- مدیران تلویزیون به جای اینکه نقدها را بپذیرند به انتقاد از منتقدان می پردازند
- آخرین قاب یک کارگردان در «سینماحقیقت۱۹»/ احسان صدیقی درگذشت
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما






یک سوال دارم.
چرا باید مازیار میری اینقدر بلند بلند فکر کند……!؟