تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 135722

پروانه معصومی می گوید برای نگارش فیلمنامه ها جسارت کافی وجود ندارد و نقش های پیشنهادی به وی تکراری است.

به گزارش سینماسینما، پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگویی اظهار کرد: از آخرین حضورم جلوی دوربین چندین ماه می‌گذرد، البته پیشنهادها همیشه وجود دارد اما متاسفانه فیلمنامه‌ها به اندازه‌ای ضعیف و بی‌کیفیت هستند که ترجیح می‌دهم بیکار باشم تا این‌که بخواهم جلوی دوربین چنین کارهایی روم.

وی افزود: نقش‌هایی که پیشنهاد می‌شود همگی تکراری هستند؛ کارهایی که بارها آن را بازی کرده‌ام، اما باز هم همان نقش‌ها عرضه می‌شود.

این بازیگر پیشکسوت با انتقاد از این رویه توضیح داد: این مساله برای من ناراحت کننده است چون وقتی می‌دانم توانایی ایفای نقش‌های متفاوت را دارم چرا باید همیشه یک شکل کار پیشنهاد شود. دلیل این مساله را من در یک امر می بینم آنهم محافظه کاری است و همین عامل باعث شده سینماگران از ریسک کردن دوری کنند.

بازیگر فیلم «گل‌های داوودی» گفت: وقتی چنین نقش‌هایی برای من جذابیت ندارد، مطمئنا برای تماشاگر هم دوست داشتنی نخواهد بود، پس هر اندازه هم که دوری از کار سخت باشد، تلاش می‌کنم سابقه هنری خود را فدای کارهای لحظه‌ای نکنم.

وی در انتها تاکید کرد: حالا که بیماری کرونا مردم را خانه نشین کرده موقعیتی فراهم است تا کارهایی را که مدت ها در پی انجام آن بوده‌ام انجام دهم که مطالعه کتاب یکی از این اقدامات است. در ضمن تا از بین رفتن این بیماری، همه پیشنهادها با هر کیفیتی را پاسخ منفی خواهم داد.

منبع: صبا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها