نادین لبکی کارگردان لبنانی فیلم «کفرناحوم» به عنوان بازیگر به پروژه بازسازی فیلم ایتالیایی «غریبه های تمام عیار» پیوست.
به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، نادین لبکی فیلمساز و بازیگر لبنانی که فیلم «کفرناحوم» ساخته وی توانست نامزد جایزه اسکار شود، این بار جلوی دوربین می رود. لبکی قرار است به عنوان بازیگر در نسخه عربی بازسازی فیلم ایتالیایی «غریبه های تمام عیار» بازی کند.
لبکی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون مونا زکی، عادل کَرم، ایاد ناصر، دایموند بوعبود و بازیگر و نمایشنامه نویس اسطوره ای جرج خباز بازی خواهد کرد.
اولین بار اواخر سال ۲۰۱۸ اعلام شد که قرار است «غریبه های تمام عیار» بازسازی شود و البته دو بار تولید فیلم به دلایل نابسامانی در کشور لبنان و همینطور کووید-۱۹ به تعویق افتاد.
فیلمنامه نسخه عربی «غریبه های تمام عیار» را گابریل یامین نوشته و ویسام سامایرا برای کارگردانی فیلم در نظر گرفته شده است.
«غریبه های تمام عیار» داستان هفت دوست قدیمی است که برای صرف شام گردهم می آیند آنها تصمیم می گیرند یک بازی انجام دهند؛ تلفن های همراه شان را روی میز می گذارند و تمام تماس ها و پیامک های خود را در دسترس دیگر دوستان قرار می دهند، در حالی که بازی آنها در ابتدا یک حالت بازیگوشانه دارد رفته رفته با فاش شدن برخی اسرار موضوع جدی می شود.
نسخه ایتالیایی این فیلم محصول سال ۲۰۱۶ نزدیک به ۳۱ میلیون دلار در گیشه به دست آورد. از این فیلم بازسازی های بسیاری در طی همین چند سال صورت گرفته که این آثار در مجموع نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار در گیشه بدست آورده اند.
منبع: صبا
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
آخرین ها
- «شهر خاموش»؛ طلسم فاوست بر فراز شهر
- واکنش روزنامه هفت صبح به مصاحبه اخیر مهران مدیری : از برج عاج خود پایین نیامد
- استوری سحر دولتشاهی از پشت صحنه «هزار و یک شب»
- از «بادکنک سفید» تا «طعم گیلاس» در نیویورک
- پرویز شهبازی و سینمای مولف
- معرفی برگزیدگان بیست و چهارمین جشن حافظ؛ «پیر پسر» چهار جایزه گرفت/ سه جایزه برای «تاسیان»
- نقش هوش مصنوعی در باز طراحی کسب و کارها در ۲۰۲۶
- نمایش مناسبات داخل زندانها در سریالهای نمایش خانگی چگونه است؟
- «کفایت مذاکرات»؛ شوخیهای نخنما
- چهلوسومین جشنواره جهانی فیلم فجر؛ آزمونی جدی و نگاهی رو به آینده
- نمایش «بانو»ی داریوش مهرجویی در بنیاد حریری
- مستند «جستجو در تنگنا»؛ چیزی که شور زندگی خلق میکند
- «افسانه فیل»؛ سوار فیلی بزرگ و سفید، که انگار همهی راه را بلد بود
- سینمای ما چه سرسبز بود!/به بهانه نمایش نسخه بازسازی شده سارا مهرجویی در موزه سینما
- «کج پیله» وقتی زنها از پوست خودشان، خارج میشوند
- «راه دیگهای نیست»؛ خشونت مرهم زخم
- تحلیلی بر افت ژانر وحشت با تمرکز بر چهارگانه «احضار»/ این فیلم، ترسناک نیست
- «فریاد زیر آب» و موجی که فروکش نکرد
- پیشبینیهای جدید نشریه واریتی برای اسکار ۲۰۲۶
- «سرِ انقلاب»؛ خنده در اتاق بازجویی، نمایش فروپاشی قدرت
- جزئیاتی درباره فیلم جدید ایناریتو/ «دیگر» با بازی تام کروز یک سال دیگر اکران میشود
- نمایش تمام موزیکال «رابین هود»
- «الکترون» نامزد بهترین فیلم جشنواره انگلیسی شد
- تحلیل روانکاوانه فیلم «دوستداشتنی»؛ این رابطه دوست داشتنی نیست
- نمایش «برادران کارامازوف»؛ وفادار به روح اثر نه کالبد
- درباره کامران فانی و ترجمهای ناب/ مرغ دریاییِ فانی
- فیلم کوتاه «شامیر» نامزد بهترین فیلمبرداری جشنواره امریکایی شد
- درمان از نگاهی دیگر؛ وقتی سرطان، بازیگر صحنه زندگی میشود
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی





