نازنین فراهانی گفت “نبات” به کارگردانی پگاه ارضی را آماده دارد که قرار بود در جشنواره فجر از آن رونمایی شود، اما سازندگان فیلم از نمایش در جشنواره منصرف شدهاند.
به گزارش سینماسینما، نازنین فراهانی بازیگر ونویسنده که مدتی قبل در نقش هلما در سریال”شکوه یک زندگی” تصویرش از جعبه جادویی تلویزیون پخش شد، این روزها عمده فعالیتش در سینما خلاصه شده است.
او در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیتهای جدیدش گفت: فیلم سینمایی “آلما” به کارگردانی عباس مرادیان بعد از دو سال بالاخره موفق به دریافت پروانه نمایش شد و به زودی به روی پرده سینماها خواهد رفت. فیلم سینمایی “کوپال” ساخته کاظم ملایی را هم آماده اکران دارم که از زمان اکران آن اطلاعی ندارم.
این بازیگر همچنین ادامه داد: از سوی دیگر فیلم سینمایی “نبات” به کارگردانی پگاه ارضی را هم دارم که قرار بود در جشنواره فیلم فجر از آن رونمایی شود که ظاهرا منصرف شدهاند. فیلمنامه “سه و چهل و سه دقیقه” را هم به اتمام رساندم و منتظر دریافت پروانه ساخت این فیلم هستیم. همچنین پیشنهاد حضور در فیلم پویا پارسا مقدم را هم دارم و منتظر ساخت آن فیلم هستم.
بازیگر فیلم “نبات” درباره ساخت و حضور این فیلم اظهار کرد: “نبات” فیلمنامه خوب و عوامل خوبی دارد و شناختی که از کارگردان پیدا کردم و آثارش و همچنین خود نقش و ویژگیهای خاصی که داشت باعث شد تا حضور در این فیلم را بپذیرم.
فراهانی در ادامه درباره نحوه کار کارگردان این فیلم نیز گفت: با توجه به این که پگاه ارضی در خارج از کشور تحصیل کرده، فیلمهای کوتاه بسیاری ساخته و کاملا حرفهای کار کرد، ضمن این که کارش را نیز خیلی خوب بلد است و تجریبات کار در خارج از کشور به او بسیار کمک کرد تا بتواند فیلم اولش را به خوبی بسازد.
وی در خاتمه با اشاره به بازخوردهای حضورش در تلویزیون و اتفاقات پس از آن بیان کرد: خوشبختانه سریال “شکوه یک زندگی” برای من بازخوردهای خوبی در پی داشت و با این که نقش از من خیلی دور بود اما مخاطبان جنوبی شخصیت هلما را باور کنند و به لحاظ شخصیتی و جنوبی بودن آن را پذیرفته بودند و برای من کار موفقی بود. پس از آن نیز پیشنهادهایی داشتم که در حال مذاکره هستم.
منبع: هنرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- وقتی زن تبدیل به «ناموس» میشود/ نگاهی به فیلم «خورشید آن ماه»
- پوستر «تارا» همزمان با اکران رونمایی شد
- نمایش افتتاحیه «خورشید آن ماه» در جشنواره بینالمللی فیلم هند
- رویا میرعلمی جدیدترین بازیگر «مستوران» شد + عکس
- نازنین فراهانی بازیگر سریال «مستوران» شد
- بازیگر اثرگذار اما همیشه مهجور/ نگاهی به بازیهای نازنین فراهانی به بهانه حضورش در فیلم «مصلحت»
- ثبت زندگینامه «افسانه بایگان» در موزه سینما + ویدئو
- رویای از دست رفته/ نگاهی به فیلم “نبات”
- عشق و پساعشق/ چند نکته درباره فیلم سینمایی «نبات» به کارگردانی پگاه ارضی
- احتمال اکران «نبات» با بازی شهاب حسینی در پاییز
- گفتوگوی مفصل با کاظم ملایی، کارگردان فیلم «کوپال»/ کارمای یک شکارچی تنها
- نقد روزنامه نگار آمریکایی بر «کوپال»/ فیلمی روانشناسانه درباره یک تاکسیدرمیست چاق
- قطبالدین صادقی: «بانویی از اسلو» دارای انسجام و ترکیب خوبی است
- جای ژانر جنایی در سینمای ایران خالی است/ نازنین فراهانی از بازیگری تا نگارش فیلمنامه
نظر شما
پربازدیدترین ها
آخرین ها
- زبان بهمثابه مقاومت؛ در یادِ بهرام بیضایی
- در اندوه فقدان چهره شاخص موج نو سینمای ایران؛ بازتاب جهانی درگذشت بهرام بیضایی
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- در پاسداشت استاد بیبدیل هنرهای نمایشی ایران/ بیضایی، تاریخ و علامت تعجب
- در سوک سیاوش که از شاهنامه رفت
- یادبود بهرام بیضایی؛ ایرانی بودن بار بزرگی است بر دوش ما
- بریژیت باردو درگذشت
- برای رفتن غریبانه شیرین یزدانبخش؛ وصیتی به مثابه گلایه
- «کفایت مذاکرات» و خندههایی که از دل موقعیت میآیند
- «پرهیجان: نبرد برای اوبر»؛ چطور میتوانیم آرزوی شکستِ نجاتبخشمان را داشته باشیم؟
- درباره بازیگران زن مولف سینمای ایران/ ترانه علیدوستی؛ آخرین بازیگر زن مولف
- درباره اهمیت خواندن فیلمنامه اشغال بیضایی پس از جنگ ۱۲ روزه /بیگانه آزادی نمی آورد
- بهرام بیضایی درگذشت
- «موبهمو»؛ خط به خط، نفس به نفس، چهره به چهره
- در بیست و چهارمین دوره جشنواره؛ ۱۴ اثر از سینماگران ایرانی در داکا نمایش داده میشود
- از ۱۰ دیماه؛ «مرد خاموش» به سینماها میآید
- «بامداد خمار»؛ در منزلت فرودستی
- در ستایش سینمای بیچیز؛ همه چیز داشتن در عین بی چیزی
- آیین پایانی یازدهمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی / گزارش تصویری
- شیرین یزدانبخش درگذشت
- افسانهای در حبس؛ سرنوشت «چریکه تارا»
- اقتباس بهمثابه ابزار فهم جامعه/ از روایت تراژیک تا روایت عاشقانه
- «دیدار بلوط»؛ بازگشتی به شکوه یک خاطره
- اشغال بهرام بیضایی وزمانه پس از جنگ ۱۲ روزه/به بهانه ۵ دی سالروز تولد بهرام بیضایی
- «سامی»؛ روایتی انسانی از جنگ بیپایان
- سینمای مستقل ایران را به رسمیت بشناسید
- گیشه سینما در دست کمدیها/ دو فیلم جدید اکران شدند
- اعلام بودجه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۵
- مصوبهای برای حذف وزارت فرهنگ؛ مصوبه «سیاستهای صوت و تصویر فراگیر»؛ تعارض با جمهوریت
- «بابا پیکاسو»؛ در چنبره عواطف، حرمان و جداافتادگی





